خبرهای داغ:

توطئه سازمان یافته و تفرقه افکن بدنبال حادثه حرم رضوی در دستور کار استکبار جهانی

شاهرود_استکبار جهانی با توسعه تفکر تکفیری و افراطی گری مذهبی بدنبال انشقاق بین ملت‌های مسلمان شیعه و سنی خصوصا در حادثه اخیر بین ملت ایران و اتباع خارجی همسایه می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۲۴۳۶۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

توطئه سازمان یافته و تفرقه افکن بدنبال حادثه حرم رضوی در دستور کار استکبار جهانیبه گزارش خبرنگار بسیج، استکبار جهانی با توسعه تفکر تکفیری و افراطی گری مذهبی بدنبال انشقاق بین ملت‌های مسلمان شیعه و سنی خصوصا در حادثه اخیر بین ملت ایران و اتباع خارجی همسایه می‌باشد و سعی دارد در حوزه امنیت، فتنه گری و بحران سازی را رقم بزند.
وقتی اتفاقی که برای دو طلبه اهل سنت در محله چای بوئین شهرستان گنبد را در کنار ماجرای حمله به ۳ طلبه در حرم رضوی را کنار هم می‌گذاریم بوی توطئه در جهت اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و همچنین بین ملت ایران و اتباع خارجی به مشام می‌رسد.
بعد از ماجرای گنبد کاووس، فردی بنام عبداللطیف مرادی با یک چاقو در ساعت ۱۴ و ۱۶ دقیقه به‌سمت سه روحانی حمله کرده با ضربات چاقو آن‌ها را مورد ضربه قرار میدهد. او فقط به یکی از این روحانیون ۲۰ ضربه چاقو زده است که منجر به شهادت دو تن از آن‌ها می‌گردد با واکاوی تفکرات او به‌خلاف مسلمانان اهل‌سنت، تفکرات تکفیری او اثبات می‌شود و با اسامی متعدد در فضای مجازی شیعیان را رافضی و مجوس معرفی کرده و معتقد است باید خون آنان ریخته شود.
بلافاصله توسط رسانه‌های معاند به دروغ فرد ضارب یکی از مدافعان حرم معرفی و با داستان سرایی‌های متعدد بصورت گسترده تلاش می‌شود علیه روحانیت و برادران عزیز فاطمیون متشکل از برادران عزیز افغان پازل انشقاق تکمیل گردد؛ که مشخص می‌شود آن فرد معرفی شده از شهدای مدافع حرم بوده است.
هوشیاری علمای اهل تسنن و شیعه در داخل و خارج کشور که این حادثه را محکوم کردند دلیل بر هوشیاری مسلمین علیه تفکر تکفیری که زاده استکبار جهانی جهت اختلاف افکنی بین مسلمین است می‌باشد.
آنچه مهم است هوشیاری ملت ایران و افغانستان در اینگونه حوادث اختلاف افکن می‌باشد که بحمدالله با یاری خداوند متعال تا کنون اینگونه بوده است.

✍ مهدی فرهنگ دوست_ معاونت سیاسی سپاه ناحیه شاهرود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار