خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

کشف 75 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، 3 کامیون حامل 75 هزار لیتر سوخت قاچاق در بازارچه ماهیرود شهرستان سربیشه کشف کردند.
کد خبر: ۹۴۲۳۳۰۹
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ حسن شجاعی نسب جانشین فرمانده انتظامی استان پلیس امنیت اقتصادی استان در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی اخباری مبنی بر تردد چند کامیون تانکر دار حامل سوخت قاچاق از استان قم به سمت مرز افغانستان دریافت کردند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی بازارچه ماهیرود شهرستان سربیشه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ کامیون تانکردار مشکوک و پس از شناسایی جهت توقیف آن‌ها اقدام کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۷۵ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: ماموران در این رابطه ۳ خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شجاعی نسب ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از عموم شهروندان قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و سوخت و افراد متخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار