خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی کشور:

بخشی از جهاد رویارویی با مشکلات است/جهادگران از سیم خاردار نفس عبور کردند

مسئول بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: در جهاد امروز اسلحه در دست نمی‌گیریم، اما بخشی از جهاد رویارویی با مشکلات است و این یک جنبه کار جهادی است.
کد خبر: ۹۴۲۳۰۰۹
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور صبح امروز در جمع جهادگران گروه جهادی (رهروان ولایت) دانشجویی تهران با اشاره به این‌که رهبری فرمودند " جهاد فقط اسلحه به دست گرفتن نیست" اظهار داشت: جهاد ابعاد مختلفی دارد و اخیراً نیز رهبر انقلاب جهاد تبیین را وضع فرمودند و نیز رهبری خطاب به تجمع جهادگران فرمودند " شما مصداق بارز آیه قرآن هستید" و فقط حضور جهادگران در مناطق محروم مصداق آیه قرآن است حال این‌که خدمتی هم انجام دهید بماند.

وی خاطرنشان کرد: جهاد یک مؤلفش هجرت است کاری که جهادگران انجام می‌دهند از منطقه زندگی شان با تمکن مالی خوب و برخورداری بالا به هزار و چند کیلومتر دورتر می‌روند و در منطقه محروم بی‌آب و بدون برخورداری و رفاه با مردم منطقه محروم آشنا می‌شوند.

زهرایی افزود: گروه جهادی به‌جایی هجرت می‌کند با مشکلاتی که در کار تیمی وجود دارد دست‌وپنجه نرم می‌کنند و وحدت فرماندهی و کار تیمی را تمرین کرده‌اند.

وی بیان داشت: جهادگران سعه‌ی صدر خودشان را بالا می‌برند این مقام بالایی است که در کار جهادی و هجرت جوانان تمرین می‌کنند خداوند به انسان وعده داده که هجرت و جهاد کنید سپس استقامت ورزید اجرش را من به شما می‌دهم این‌ها مقدمه‌ای برای کار جهادی است.

مسئول بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: در جهاد امروز اسلحه در دست نمی‌گیریم، اما بخشی از جهاد رویارویی با مشکلات است و این یک جنبه کار جهادی است مشکلاتی از جمله کمبود امکانات، دوری از مرکز شهرستان یا مردم تمکن مالی ندارند و کار پروژه‌ها، چون پراکنده‌است به‌خصوص در بخش عمرانی و کشاورزی در روستا‌های مختلف کار سخت‌تر می‌شود.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند هر کدام از ما فرعونی در درون خودمان داریم و جهادگران ثابت کرده‌اند که بر فرعون غالب شدند و از سیم‌خاردار‌های نفس عبور کردند.

زهرایی گفت: مشی خودسازی در خودمان نهادینه و باثبات قدم داشته‌باشیم و به هر جهادگری که به جمع‌تان اضافه می‌شود چهره‌به‌چهره منتقل کنید که برای خودت می‌آیی که از سیم‌خاردار نفست عبور کنی مرحله بعدی خدمت به مردم است.

وی متذکر شد: از این منطقه که خارج شوید و برای مردم منطقه خودتان موتور محرکه‌ای برای حل مشکلات مردم شوید و بقیه را به دنبال خودتان به کار جهادی و خدمت تشویق کنید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار