تیمداری تربیت بدنی سپاه عاشورا در فوتبال

تبریز- رئیس هيئت فوتبال بسیج آذربایجان شرقی تاکید کرد: بدون تردید فصل آینده در مسابقات استانی و در دو رده سنی جوانان و امید تیمداری خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۲۲۰۸۲
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
صدیقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در سال جدید شرایطی فراهم شد و توانستیم دوباره استارت تیمداری را در فوتبال بزنیم و در ابتدا در دو رده سنی جوانان و امید با کادری مجرب در مسابقات استانی این کار را انجام دادیم.
 
وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی سرشار از استعداد در همه بخش هاست، تصریح کرد: سپاه عاشورا در هر زمانی پیشرو در همه عرصه ها بود و هست و به همین خاطر با ورود به عرصه فوتبال قصد حمایت از جوانان و بسیجیان مستعد را داریم.
 
صدیقی اضافه کرد: ما ضمن جذب بازیکنان بسیجی مستعد از سربازان وظیفه ای که در سپاه عاشورا مشغول به خدمت هستند، استفاده و به کار خواهیم گرفت.
 
رئیس هیئت فوتبال بسیج استان از برنامه های باشگاه مقاومت در رشته فوتبال در سال آینده خبر داد و افزود: ما با حمایت های مسئولین در مرحله اول کار خود را با تشکیل تیم های جوانان و امید شروع کردیم و در مورد تیمداری و تشکیل تیم بزرگسالان و سایر رده های سنی تصمیم خواهیم گرفت و در کنار تیمداری نیز در آموزش فوتبال در قالب مدرسه و آکادمی دائمی فوتبال فعالیت خواهیم نمود.
 
وی همچنین از زمان شروع تست گیری ها و تمرینات خبر داد: اولین مرحله تست گیری از 20 فروردین 1401 به مدت سه روز شروع خواهد شد و امیدواریم با حضور پرشمار جوانان این شهر و دیار شانس خود را برای حضور در تیم های مقاومت امتحان کنند.
 
 صدیقی با قدردانی از حمایت های علی حیدرپناه؛ معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا و مديرعامل باشگاه و تمامی مسئولان لشگری و استانی، اظهار کرد: امید است با این حمایت ها قدم هایی بسوی فوتبال پاک و آرمان های انقلاب برداریم و ضمناً با تبریک سال نو، یقین دارم فوتبال دوستان دیار شهید پرور آذربایجان این تصمیم جمعی ما را به عنوان عیدی قبول خواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار