خبرهای داغ:
سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

آغاز طرح نوروزی تعزیرات حکومتی استان همدان

همدان-سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از آغاز طرح نوروزی تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد و گفت: این طرح از ۱۴ اسفند ماه آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۱۹۰۸۱
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه نوروز با همکاری دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت و... کلید خورد.  

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح افزایش و تولید پرونده نیست، افزود: هدف اصلی این طرح طبق سنوات گذشته علاوه بر انجام وظیفه ذاتی ما یعنی رسیدگی و صدور حکم، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، سالم‌سازی فضای کسب و کار، نظارت بر توزیع کالا و خدمات، حضور موثر و حد اکثری تعزیرات حکومتی برای برخورد با اخلالگران بازار است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: درهمین راستا امروز با شروع طرح تیمی متشکل از کارشناسان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، بهداشت، نماینده استاندار، نماینده فرماندار وصداوسیما در بازار حاضر و از یک برنج فروشی مقادیری برنج تایلندی تنظیم بازار و یک دستگاه چرخ مخصوص دوخت کیسه برنج کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین یک انبار تجهیزات پزشکی برای بررسی ثبت موجودی در سامانه جامع انبار‌ها بازرسی و صورت جلسه شد که در صورت احراز تخلف احتکار و ارسال گزارش نهایی از سوی سازمان صمت پرونده وی رسیدگی خواهد شد.

یونسی تصریح کرد: برای چندین مرغ فروشی و میوه فروشی نیز پرونده عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تخلفات بهداشتی و ... تشکیل شد.   

وی بیان کرد: در این طرح روزانه هشت اکیپ در مرکز استان و شهرستان‌ها از صبح تا ساعت ۱۹ عصر آماده خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات