خبرهای داغ:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند

کشف و ضبط بیش از یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در نهاوند

نهاوند-رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از کشف و ضبط بیش از یک تُن و ۲۵۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل‌مصرف انسانی در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۰۳۵
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر میثم قیاسی در جممع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس وظایف نظارتی اداره دامپزشکی نهاوند به منظور ارتقای سلامت غذائی جامعه و بازدیدهای مستمر و مداوم که در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی نوروزی که همزمان با سایر نقاط کشور از ۱۵ اسفندماه سال جاری در شهرستان نهاوند از مراکز عرضه صورت می‌پذیرد، بیش از یک تُن و ۲۵۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی به دلیل غیربهداشتی و تاریخ منقضی بودن کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه مواد خام دامی فاسد کشف شده شامل انواع گوشت قرمز و مرغ گرم و منجمد بوده است، افزود: هنگام بازرسی و نظارت کارشناسان بر مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی شهرستان، این مواد جمع‌آوری و ضبط شده است که از شهروندان عزیز درخواست می شود از خرید هرگونه مواد خام دامی فله‌ای و یا در بسته‌های بدون مشخصات و برچسب خودداری کنند و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای محصولات توجه کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد و گفت: این طرح از ۱۵ اسفندماه امسال با ۲ تیم ثابت و سیار آغاز و تا پایان ماه رمضان سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

وی در پایان از همشهریان محترم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی می‌توانند مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۸۱۳۳۴۲۹۱۲۶ یا به سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش دهند.

کشف و ضبط بیش از یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در نهاوند

انتهای پیام/

ارسال نظرات