خبرهای داغ:
سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

تشکیل ۱۱۳ فقره پرونده برای متخلفان در همدان

همدان-سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: طی بازرسی‌های انجام شده در ایام نوروز تاکنون بیش از ۷۵۰ واحد توسط گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی بازرسی و ۱۱۳ فقره پرونده برای متخلفان تشکیل شده و در حال رسیدگی است.
کد خبر: ۹۴۲۳۰۱۳
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: بازرسی‌های سرزده معاونین، روسای شعب و کارشناسان تعزیرات حکومتی از مجتمع‌های گنجنامه، عباس آباد، غار علیصدر، مجتمع‌های بین راهی، پارکینگ‌ها، بازار مرغ و تخم‌مرغ، میوه، خرما، کالا‌های سلامت محور و رستوران‌ها و نانوایی‌ها در ایام نوروز و در آستانه ماه مبارک رمضان انجام شد.

وی افزود: این بازرسی‌ها با همراهی و همکاری رؤسا، معاونین  و کارشناسان سازمان‌های جهاد کشاورزی، صمت، بهداشت، دامپزشکی، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی، بسیج، صدا وسیما و ... برگزار می‌شود.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: بازرسی‌های انجام شده تاکنون منتهی به کشف و معدوم‌سازی بیش از ۶۰۵ کیلوگرم مرغ و ماهی فاسد، ۱۸۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد و ۲۲ دست کله پاچه فاسد شده است.

وی از کشف و ضبط ۲۵۰ کیلوگرم برنج تنظیم بازار به دلیل عرضه خارج از شبکه خبر داد و گفت: کشف و جلوگیری از توزیع ۲۹۰ کارتن تخم مرغ بدون شناسه بهداشتی و تاریخ تولید، کشف ومعدوم سازی بیش از۱۵۰ عدد نوشابه و دلستر تاریخ مصرف گذشته و بیش از ۵۰ عدد نوشابه انرژی‌زای قاچاق و... نیز از دیگر اقدامات است.

یونسی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۷۵۰ واحد در استان توسط گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی بازرسی و ۱۱۳ فقره پرونده برای متخلفان تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

وی عنوان کرد: پل ارتباطی ما تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار