خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری تأکید کرد

ضرورت تبیین معرفت و سیره اهل بیت(ع) در جامعه/ امام‌شناسی عامل نجات و بازدارندگی از لغزش‌های شیطانی

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان باتأکید بر شناخت عمیق ائمه معصومین(ع) گفت: ما پاسداران باید نسبت به امام معرفت کسب کنیم و این معرفت و سیره اهل بیت(ع) را در جامعه تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۵۹۹۹۵۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع کارکنان سپاه ناحیه فامنین ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: امام‌شناسی یکی از موضوعات مهم و اصولی دین مبین اسلام است که علمایی همچون علامه امینی و علامه طهرانی در این زمینه به صورت مفصل کتاب نوشته‌اند.

وی با اشاره به کتاب انسان 250 ساله رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) گفت: ائمه اطهار (ع) همگی یک سیاست را دنبال می‌کردند و هر کدام با توجه به شرایط زمانی خود رفتار می‌کردند که باید ما برای شناخت درست سیره ایشان و تحلیل وقایع تاریخی در این مورد مطالعه و تفکر کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به روایتی از امام رضا (ع) تاکید کرد: یکی از عوامل لغزش و گناه بعضی از مسلمانان عدم درک اثر گناه در ناراحتی امام معصوم در اثر گناه مسلمانان است و اگر ما میزان محبت امام معصوم را نسبت به خود درک کنیم و به آن معرفت داشته باشیم به طور قطع از بسیاری از لغزش‌ها و گناهان دوری خواهیم کرد.

وی در پایان ضمن توصیه به شناخت عمیق ائمه معصومین (ع) اظهار کرد: ما پاسداران ضمن اینکه خود باید نسبت به امام معرفت کسب کنیم باید این معرفت و سیره اهل بیت(ع) را در جامعه برای آحاد مردم و بسیجیان تبیین کنیم.

ضرورت تبیین معرفت و سیره اهل بیت(ع) در جامعه/ امام‌شناسی عامل نجات و بازدارندگی از لغزش‌های شیطانی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار