خبرهای داغ:
کرمی خبر داد

برگزاری دوره آموزش مداحی در گروه‌های سنی کودک و نوجوان شهرستان بهار

همدان-سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از برگزاری دوره‌ آموزش مداحی با عنوان «ذاکران اهل‌بیت (ع)» ویژه پسران در گروه سنی کودک و نوجوان به همت کانون مداحان و اداره تبلیغات اسلامی بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۷۰۳۵
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

حجت‌الاسلام مهدی کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: دوره‌ آموزش مداحی با عنوان «ذاکران اهل‌بیت (ع)» ویژه پسران در گروه سنی کودک و نوجوان به همت کانون مداحان و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار به صورت حضوری در بهار برگزار می‌شود.

وی افزود: به شرکت‌کنندگان در این دوره به مدت ۲۰جلسه با حضور روحانیون و اساتید مداحی برگزار می‌شود و علاوه بر آشنایی با مقاتل، سیره اهل‌بیت(ع) و شخصیت شناسی و منش اخلاقی اهل‌بیت(ع) برای مداحان، احکام متناسب با مداحی و اصول و فنون مداحی نیز آموزش داده می‌شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار اضافه کرد: آشنایی با فنون مدح و فضایل خوانی، صداسازی و زیباسازی صدا، مولودی‌خوانی، مناجات خوانی، نوحه خوانی (سینه زنی)، ردیف خوانی، روضه خوانی و مجلس‌داری از دیگر مهارت‌هایی است که در این دوره آموزشی به ذاکران اهل‌بیت (ع) آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور نوجوانان در عرصه مداحی افزود: با توجه به استقبال خوبی که توسط نوجوانان صورت گرفته، با اساتید مختلفی هماهنگ شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات