خبرهای داغ:
سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

جریمه یک میلیاردی قاچاقچی سوخت در کبودراهنگ

همدان-سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان قاچاقچی سوخت در تعزیرات حکومتی کبودراهنگ بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال محکوم شد.    
کد خبر: ۹۴۱۷۳۱۴
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: حسب گزارش پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کبودراهنگ فردی با جاسازی کردن تانکر حمل سوخت در قسمت یخچال کامیون مقدار ۵ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت سفید به ارزش ۶۳۰ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۶۰۰ ریال را در قالب ضایعات نفتی حمل می‌کرد.

وی افزود: شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی کبودراهنگ پس از تحقیقات جامع و جری تشریفات قانونی، متهم را علاوه بر ضبط کالا، تانکر و ملحقات آن به نفع دولت، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۶۱ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۲۰۰ ریال جریمه درحق صندوق دولت محکوم کرد که جریمه صادره وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.

*کشف احتکار ۱۵۰ تن سیب زمینی در نهاوند 

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: حسب گزارشات رسیده و پیگیری مراجع امنیتی مبنی بر وجود مقادیری سیب زمینی در برخی انبار‌های شهرستان نهاوند، تعزیرات حکومتی در قالب گشت مشترک با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، سازمان صمت و جهاد کشاورزی با مراجعه به یکی از روستا‌های اطراف نهاوند از یک انبار مقدار ۱۵۰ تن سیب زمینی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف شد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم موجودی انبار خود را در سامانه ثبت نکرده که برای بررسی بیشتر متهم به تعزیرات حکومتی احضار شد.

یونسی عنوان کرد: این پرونده هم اکنون در تعزیرات حکومتی نهاوند در حال رسیدگی است و در کمترین زمان رأی مقتضی صادر خواهد شد.

وی بیان کرد: از مردم عزیز بابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می‌کنیم و تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار