خبرهای داغ:
رییس جهادکشاورزی اسدآباد:

مشکلی در زمینه تامین میوه عید وجود ندارد

اسدآباد-رییس جهادکشاورزی اسدآباد از تامین میوه عید در شهرستان خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام شده میوه برای عید تامین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۹۴۱۸۲۶۹
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

محمدکرم مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده میوه برای عید تامین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: با تدابیر دولت مشکل خاصی در توزیع گوشت و مرغ نیز وجود ندارد و خوشبختانه با اقدامات انجام شده اوضاع بازار در این فقره آرام است.

رییس جهادکشاورزی اسدآباد از جذب گوشت منجمد در صورت توزیع خبر داد و گفت: در صورت انجام،حق اسدآباد دریافت و در بین همشهریان پخش خواهد شد.

وی در رابطه با واگذاری وظیفه تامین و توزیع اقلام اساسی به جهادکشاورزی نیز گفت: در انجام این امر نیاز به کمک سایر ادارات نیز احساس می‌شود.

مرادی با بیان اینکه نظارت بر بازار نیز طبق روال انجام می‌شود با اشاره به آرام بودن بازار افزود: نقاط توزیع اقلام اساسی در سطح شهر و روستا پراکنده خواهد شد تا تعداد عوامل توزیع بیشتر شود.

وی در ادامه از عملکرد برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای انتقاد کرد و گفت: متاسفانه گاها گزارش‌هایی در رابطه با فروش اجباری اجناس این فروشگاه‌ها در کنار ارزاق سهمیه شنیده می‌شود که مورد انتقاد ما قرار داشته و منصفانه نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار