خبرهای داغ:

تجلیل از ۲۳ مهندس بسیجی در شاهرود

شاهرود_ همایش روز مهندس، به همت کانون بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه ناحیه شاهرود برگزار و از فعالین این عرصه تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۸۲
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

تجلیل از ۲۳ مهندس بسیجی در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت روز مهندس و به همت کانون بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه ناحیه شاهرود، همایش بزرگداشت مهندسین بسیجی در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهر برگزار شد.
در این مراسم معاون فرمانداری ویژه شهرستان و جانشین بسیج مهندسین صنعت و معدن استان و معاونت نیروی انسانی سپاه ناحیه و مسئول بسیج اصناف و جمعی از مهندسین بسیجی حضور داشتند که عبدالحسین شعبانعلی مدیر کانون بسیج مهندسین شاهرود گزارشی از عملکرد سه کانون عمران ومعماری، صنعت و معدن، کشاورزی ارائه کرد. همچنین در این مراسم آشوری معاون فرماندار شاهرود در مورد مقام بسیج و مهندس به ایراد سخن پرداخت و در پایان از ۲۳ مهندسین بسیجی منتخب از سه قشر بسیج مهندسین (عمران و معماری، صنعت و معدن، کشاورزی) تقدیر شد، در ضمن از معاون فرماندار شاهرود و کارشناس اقتصادی فرمانداری و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و مسئول کارگروه صنعت دفتر نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی شاهرود به خاطر پشتیبانی از برنامه‌های طرح بسیج عمران روستا و همراهی در بازدید‌های بسیج مهندسین شاهرود از واحد‌های تولیدی صنعتی و کشاورزی در جهت پایش و عارضه یابی و تشکیل جلسات ستاد تسهیل برای رفع موانع تولید، تقدیر به عمل آمد. همچنین تبلیغات محیطی گرامیداشت این روز به همت بسیج مهندسین عمران و معماری اجرا شد.
در این مراسم بصورت ویژه از پدر مهندس شهید حسن ملک احمدی متولد سال ۱۳۴۴ شاهرود و شهادت در سال ۱۳۶۷ منطقه قمیس تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار