خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان:

«جهاد تبیین» خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: «جهاد تبیین» خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۱۷۲۹۵
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ابوالفضل راسخی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در سمنان با تأکید بر اینکه باید وظیفه خود را در قبال انقلاب اسلامی بشناسیم و بدانیم اظهار داشت: دشمنان از گذشته‌های دور تا به امروز هدفی جز تحریم دین نداشته و ندارند.

«جهاد تبیین» خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است

وی گفت: وارونه کردن واقعیت‌ها در اذهان مردم از دیگر اهدافی است که دشمنان همواره به دنبال آن هستند و می‌خواهند با این راهبرد به مردم بگویند اسلام و انقلاب اسلامی هیچ فایده و اثری ندارد؛ بنابراین باید در برابر توطئه‌های شوم دشمنان راهکارهای عملی برای خنثی کردن آن اتخاذ شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به موضوع جهاد تبیین گفت: روزی جهاد و مقابله با دشمنان در میدان فیزیکی و تن به تن بود و امروز مجاهدت‌ها و مقابله با دشمنان در حوزه و میدان جنگ نرم و جنگ نابرابر وارونه کردن واقعیت‌ها باید هوشمندانه عملیاتی شود تا جلو تحریف واقعیت‌ها از سوی دشمنان گرفته شود.

حجت‌الاسلام راسخی با بیان اینکه دشمنان روزی با هتاکی به پیامبر گرامی اسلام و روزی با حرکت انقلابی امام خمینی (ره) و روزی علیه رهبر معظم انقلاب... به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود هستند گفت: باید دشمنان و اهداف شومشان را بشناسیم و به عبارتی یک دشمن‌شناس واقعی و تیزبین باشیم.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به مبحث جهاد تبیین عنوان کرد: باید شاخصه‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقاط امیدآفرین نظام را برای مردم بیان کنیم و هر فردی در هر جایگاهی باید همچون یک مربی و تبیین‌کننده واقعیت‌ها در این زمینه وارد میدان شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه‌ای که از عمر آن می‌گذرد گفت: دستاوردها در حوزه علمی، فناوری، تکنولوژی، پزشکی، فرهنگی، سوادآموزی و محرومیت‌زدایی و دیگر عرصه‌ها دستاوردهایی است که همگی به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده است.

حجت‌الاسلام راسخی با بیان اینکه باید به نصرت الهی ایمان داشته باشیم گفت: در کلام‌الله مجید آمده است اگر دین خدا را یاری کنید من هم شما را یاری می‌کنم و به پشتوانه این کلام نورانی باید برابر دشمنان بایستیم؛ همان‌طور که رزمندگان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس با همین پشتوانه برابر دشمنان تا بن دندان مسلح با دست‌هایی خالی از امکانات ایستادند و سرانجام طعم شیرینی پیروزی را چشیدند و حتی اجازه ندادند یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست اجانب بیفتد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار