خبرهای داغ:
امام جمعه موقت مهدی‌شهر:

دشمنان درصدد تحریف تاریخ اند

امام جمعه موقت مهدی‌شهر با بیان اینکه ظلم پهلوی باید برای جوانان بازگو شود، گفت: دشمنان قصد دارند تا با حرف‌هایشان ذهن جوانان را از انقلاب برگردانند تا بتوانند نظام را نابود کنند.
کد خبر: ۹۴۱۶۴۷۲
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت‌الاسلام علی سقائیان در خطبه‌های آخرین نمازجمعه بهمن ماه ۱۴۰۰ مهدی شهر به میزبانی مصلای این شهر با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به جهاد تبیین یا همان روشنگری تاکید کرده‌اند و این به آن معنی است که راه حق را بازگو کنیم تا راه‌های باطل به صورت خود به خود باطل شوند، ابراز کرد: از دیدگاه تبیین حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که جهاد تبیین تنها متعلق به آن زمان و این زمان نیست بلکه در هر زمانی نیاز است.

وی افزود: جهاد بعضاً نیاز به جنگ و رزم دارد و گاهی نیز با حرف زدن و تبیین مسائل می‌بایست بر دشمن چیره و غالب شد ما در دوران دفاع مقدس که ۵۰ کشور عراق را حمایت می‌کردند فائق آمدیم اما در فضای مجازی امروز دشمنان اسلام جامعه ما را مورد هجمه‌ای دشوار قرار داده و حرف‌هایی را می‌زنند که جوانان ما را منحرف سازد.

امام جمعه موقت مهدی‌شهر با بیان اینکه دشمنان نسل جوان را مورد هجمه قرار می‌دهند چرا که آنها دوران ظلم و جنایت‌های پهلوی را ندیده‌اند، ابراز کرد: دشمنان قصد دارند تا با حرف‌هایشان ذهن جوانان را از انقلاب اسلامی برگردانند تا بتوانند نظام را از بین ببرند لذا وظیفه ما بسیار سنگین است.

سقائیان با بیان اینکه جنگ نرم نیاز به تانک، توپ و … ندارد اما نیاز دارد تا ما زبان گویای امیرالمومنین (ع) را داشته باشیم که بر دشمن در این ماجرا هم فائق بیاییم، گفت: خطر در کنار ما است چرا که دشمنان با پول و وسایل ارتباطی و امکانات در فضای مجازی توطئه‌های بسیاری را ایجاد کرده تا ذهن جوانان ما مخدوش شود.

وی با بیان اینکه بیان کردن ریشه‌ها و دلایل انقلاب اسلامی برای جوانان می‌بایست اولویت باشد، افزود: مقابله با جنگ نرم دشوار است و به همان خاطر رهبر معظم انقلاب اسلامی نام جهاد را بر روی تبیین قرار داده‌اند لذا باید اقدامات جدی را صورت داد.

امام جمعه موقت مهدی‌شهر با بیان اینکه جوانان ما ظلم رژیم سفاک پهلوی را ندیده‌اند، گفت: دشمنان به گونه‌ای پهلوی را نشان می‌دهند که گویا همیشه با لباس‌های شیک در مجامع جهانی حضور داشته‌اند در صورتی که واقعیت اینگونه نیست و مردم هیچ برای خوردن نداشتند و قدرت خرید در بین مردم وجود نداشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار