خبرهای داغ:
مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر عنوان کرد

جهاد تبیین یعنی جهاد شبانه‌روزی برای تمام اقشار و سنین

همدان-مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر با بیان اینکه جهاد تبیین یعنی جهاد شبانه‌روزی برای تمام اقشار و سنین، گفت: از ظرفیت رسانه و فضای مجازی باید به صورت حرفه‌ای و تمام وقت استفاده شود.
کد خبر: ۹۴۱۴۴۹۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام رضا کاکاوند در دوره آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه ائمه جماعات ضمن تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص هجمه فرهنگی دشمن اظهار داشت: ما رسالتی به عنوان تبلیغ دین و هدایت خلق الله داریم.

وی با بیان اینکه تبلیغ سنتی محض کافی نیست، عنوان کرد: از ظرفیت رسانه و فضای مجازی باید به صورت حرفه‌ای و تمام وقت استفاده شود.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر با بیان اینکه جهاد تبیین یعنی جهاد شبانه‌روزی برای تمام اقشار و سنین، گفت: وقتی دشمنان نظام تمام همت خود را متمرکز بر حمله رسانه‌ای کرده‌اند، تکلیف ما را روشن می‌کند که در همین جبهه بالاترین حضورو تلاش را داشته باشیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای چندمین بار از «جهاد تبیین» سخن گفتند و در دعای معنادارخود در دیدار با مداحان اهل بیت (ع) از جهاد تبیین به عنوان «جهاد عظیم روزگار ما» نام بردند.

وی با بیان اینکه ما باید سربازگیری کنیم، تصریح کرد: ما ۴۵۰ امام جماعت در صنعت برق داریم که می‌توانند به عنوان بازوان رسانه‌ای در حوزه مدیریت مصرف برق یاری‌گر این صنعت باشند.

کاکاوند با بیان اینکه طی ۴۳ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد فتنه‌ها و فشار‌های دشمنان در همه زمینه‌ها بوده‌ایم، افزود: مقابله با این فتنه‌ها نیازمند سواد رسانه‌ای است.

وی ادامه داد: باید فرایند تولید و توزیع انرژی برق برای همه مردم تبیین شود تا قدر این نعمت پاک را بدانند و اینکه چگونه و با چه زحماتی به دست آنان می‌رسد.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر پیوست فرهنگی طرح‌ها و پروژه‌ها گفت: برای به ثمر نشستن دستاورد‌های انقلاب اسلامی نیازمند آگاه‌سازی مردم هستیم.

وی با تأکید بر حضور ائمه جماعات در جلسات شورای فرهنگی به عنوان کارشناس تأکید کرد: ما به دنبال راهبرد‌های عملیاتی و اثرگذار هستیم چراکه کار فرهنگی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

* مباحث فرهنگی و دینی در کنار موضوعاتی مانند مدیریت مصرف انرژی راه‌گشا و مثمر ثمر است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در ادامه ضمن تبریک ایام اظهار داشت: پرداختن به مباحث فرهنگی و دینی در کنار موضوعاتی مانند مدیریت مصرف انرژی می‌تواند بسیار راه‌گشا و مثمر ثمر باشد.

علی سهرابی بیدار با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی افزود: در حال حاضر اشاعه سبک زندگی غربی موجب ترویج مصرف‌گرایی و اسراف شده که باید به صورت جدی برای مقابله با آن تولید محتوا با سبک زندگی اسلامی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کار لشگر سایبری معاندین تولید محتوا برای به انحراف کشیدن اذهان مردم است، گفت: در این شرایط ارزش کار‌های فرهنگی به خوبی جلوه می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: توجه به سبک زندگی ائمه اطهار (ع) و اولیای خدا و حتی شخصیت‌های ملی در طول تاریخ می‌تواند الگویی برای مقابله با هجمه‌ها و اصلاح سبک زندگی باشد.

در پایان این مراسم از ائمه جماعات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار