خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

راه علاج خطر تحریف اندیشه انقلاب اسلامی جهاد تبیین و روشنگری است

بهار-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار گفت:انقلاب اسلامی با این همه دستاورد باتهدیداتی روبرو است که ازجمله آن خطر تحریف اندیشه انقلاب اسلامی است وراه علاج آن را مقام معظم رهبری،جهاد تبیین و روشنگری دانستند.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۸۹
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

حجت الا‌سلام حییب الله حمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک دهه فجر، عید استقلال و آزادی اظهار کرد: یکی از نعمت‌های خداوند به مردم ایران و جهان، پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ بود، انقلابی که به رهبری امام خمینی(ره) و انسان‌های برگزیده خدا آغاز شد و سرانجام تحولی شگفت در فکر و فرهنگ و سیاست و اقتصاد جهان پدید آورد.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با ایجاد دگرگونی در ارکان استبداد و استعمار جهانی باعث فرو ریختن کاخ ۲هزارو ۵۰۰ ساله سلطنت در ایران و ترک برداشتن کنگره‌های بیداد جهانی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک حادثه شیرین در کام دینداران ایران و جهان بود، گفت: این پیروزی بوی امید و نشاط، سازندگی، جهاد، آزادی، استقلال و حکومت الهی را در قلب میلیون‌ها مسلمان و مستضعف جهان در داخل و خارج کشور افشاند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جلوه‌ای از تفکر پیامبران الهی و امت اسلامی است که هیچ گاه از راه پیامبران دست نکشید، گفت: انقلاب اسلامی آرمان ۱۴۰۰ ساله توده‌های محروم است و ملت مسلمان ایران و ملل مظلوم جهان هیچگاه از این آرمان کوتاه نخواهد آمد.

حمزه بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی داشته و خواهد داشت که قابل شمارش نیست و اصلی‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تغییر رویکردنظام سیاسی سکولاریسم به حاکمیت دینی و اسلامی است و این آن چیزی است که خواب را از چشمان حاکمان نظام جور ربوده و آنها را وادار به انجام هر عمل غیر انسانی می‌کند، در عین حال ملت ایران اسلامی برای تحقق این منظور زحمات زیادی کشیده و خون دل‌ها خورده و لازم است در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب، تمام تلاش‌ها و مجاهدت‌ها معطوف به ثبات و تقویت روز افزون نظام اسلامی شود.

وی بیان کرد: لازم است با جهاد تبیین و روشنگری دستاوردهای نظام اسلامی در زمینه‌های صنعتی، هسته‌ای، هوا فضا، نظامی، علم و فناوری نانو به مردم بیان شود و مفاسد رژیم پهلوی و وابستگی‌های محض حاکمان آن زمان به آمریکا و انگلیس و پیاده کردن اهداف آنها در ایران بیان شود تا مردم و جوانان به چهره واقعی رژیم پهلوی پی ببرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: در این بین نیز انقلاب اسلامی با این همه دستاورد با تهدیداتی روبرو است که از جمله آن خطر تغییر بینش و آرمان الهی، خطر جهل و بی‌خبری از مبانی تفکر اسلامی، خطر تحریف اندیشه انقلاب اسلامی که این خطرات در زمان صدر اسلام هم بوده و موجب خسارت‌های زیادی به اسلام شد و اثرات سوء آن همچنان ادامه دارد، و راه علاج آن را مقام معظم رهبری، جهاد تبیین و روشنگری دانستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار