خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

باید در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دشمن، همه جانبه حضور داشته باشیم

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان بابیان اینکه اگر از تلاش و فعالیت در فضای مجازی غافل شویم،دشمنان فضای بیشتری برای جولان، پیدا خواهد کرد،گفت:باید در مقابل هجمه‌های عظیم و رسانه‌ای دشمن،همه جانبه حضور داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۱۹۰۰۸
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سیدجواد حسینی در جمع فعالین فضای مجازی و فرماندهان گردان‌های سایبری اظهار کرد: باید ببینیم آیا گردان‌های فضای مجازی توانسته‌اند مثل جنگ سخت در میدان باشند.

وی افزود: فضای مجازی در اصل فاصله را برداشته و در همین جنگ اوکراین و روسیه می‌بینیم که کوچک‌ترین جزئیات بلافاصله در این فضا منتشر می‌شود و فاصله معنایی ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه اگر از تلاش و فعالیت در فضای مجازی غافل شویم، دشمنان فضای بیشتری برای جولان، پیدا خواهند کرد، گفت: ما باید در مقابل این هجمه‌های عظیم و رسانه‌ای دشمن، همه جانبه حضور داشته و عرصه را برای بدخواهان نظام، تنگ کنیم.

وی فعالیت فعالان در این فضا را مهم دانست و گفت: اهمیت فضای مجازی بی‌شمار است اما برخی به صورت ابتدایی کار می‌کنند، که باید کار تشکیلاتی صورت گیرد.

حسینی گفت: ورود بسیج به شبکه‌های مجازی و این فضا به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری است که گام‌های بزرگی در این فضا برداشته شده است.

وی با اهمیت به کارگاه‌های فضای مجازی گفت: از فعالین این حوزه که مثل سربازان جنگ هستند، خواهشمندیم به سخنرانی‌ها اکتفا نکنند و کار میدانی و تشکیلاتی انجام دهند تا این فضا برای جوانان خلاقانه و جذاب باشد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: فضای مجازی در واقع فاصله‌ها را تبدیل به فضای واقعی کرده است و نمونه بارز آن هم اکنون در جنگ روسیه و اوکراین قابل لمس است، جنگی که اقتصاد دنیا را تکان خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار