خبرهای داغ:

از همکاری بسیجیان با پرسنل درمانگاه تا برگزاری پویش دانش آموزی در مومن آباد

همزمان با دهه فرخنده فجر بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) با پرسنل درمانگاه همکاری کرده و این پایگاه اقدام به برگزاری پویش دانش آموزی با محوریت دهه فجر کرد.
کد خبر: ۹۴۱۴۴۶۴
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی به همت پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) روستا مومن آباد در سرخه برگزار شد.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) در حاشیه برگزاری برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و شیوع کرونا خواهران بسیجی در درمانگاه حضور بافته و با پرسنل جهت تماس با مردم به منظور تزریق واکسن دوز دوم و سوم به مدت ۵ روز همکاری کردند.

او افزود: همچنین به نیت شهدای انقلاب و امام شهدا و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره آن ها محفل انس با قرآن به مدت ۲ روز در پایگاه برگزار و بسیجیان در این برنامه مشارکت کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) در ادامه اضافه کرد: برپایی حلقه صالحین شهید سید احمد پلارک همراه با بیان مشکلات قبل انقلاب، دستاوردهای انقلاب و شخصیت امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

مومن آبادی عنوان کرد: پویش خاطرات شما در قاب فجر انقلاب از دیگر برنامه های اجرایی ویژه دانش آموزان بوده است که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی آن ها همراه بود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار