خبرهای داغ:

کامیونداران روستا افتر در سرخه در گلزار شهدا حضور یافتند

رژه بزرگ کامیونداران انقلابی افتر و سرخه، به مناسبت چهل و سومین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار و رانندگان در گلزار شهدا حضور یافتند.
کد خبر: ۹۴۱۴۴۳۷
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

کامیونداران روستا افتر در سرخه در گلزار شهدا حضور یافتندبه گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با یوم الله دهه مبارک فجر رژه کامیونداران روستا افتر در شهرستان سرخه از شرکت حمل و نقل پیشرو بار به سمت گلزار شهدا سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه برگزار شد.

در این برنامه کامیونداران مسیر شرکت حمل و نقل پیشرو بار تا گلزار شهدا را با کامیون های خود طی کرده و با حضور در گلزار شهدا بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

در این برنامه سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به نقش خطیر رانندگان در ایام دفاع مقدس و در شبکه حمل و نقل کشور اشاره و از زحمات رانندگان تشکر کرد.

او افزود: کاميون داران از ابتداي انقلاب تاکنون همواره پشتيبان نظام و انقلاب بوده و امروز نيز با حضور در اين برنامه با انقلاب پيمان دوباره بستند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود و دهه فجر طلیعه این انقلاب بزرگ است، انقلاب اسلامی ایران را الگوی همه نهضت‌های آزادی‌بخش جهان دانسته و بر تبیین دستاوردهای نظام اسلامی تاکید و بیان داشت: دهه فجر فرصت مهم تجدید پیمان با آرمان های شهیدان، امام راحل (ره) و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

همچنین در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه ضمن اشاره به فداکاری رانندگان در دفاع مقدس به مطالبات رانندگان و توجه به این قشر زحمتکش از سوی مسولین مربوطه اشاره کرد.

گفتنی است در خاتمه از رانندگان پیشکسوت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها