خبرهای داغ:

گشت محله محور به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله شهرستان سرخه انجام شد

در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گشت محله محور به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه انجام شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۶۶۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت ایام الله دهه فجر در جهت برقراری نظم و آرامش در سطح خیابان ها و محله های روستا، گشت محله محور رضویون به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه از ساعت ۲۳ الی ۲ بامداد انجام شد.

علی اکبر معینیان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله در حاشیه این گشت شبانه اظهار کرد: با گشت بسیجی محله محور، احساس امنیت و رضایت مندی مردم را نسبت به نظام افزایش و کمک به عمق بخشی نظام در ماموریت نرم انجام می‌شود.

او با اشاره به ضرورت گشت بسیجی محله محور از دیدگاه رهبر انقلاب بیان کرد:  حضرت آقا امنیت را نعمتی بزرگ در هر جامعه‌ای که زمینه پیشرفت مادی و معنوی را می‌خواهد بیان می‌فرمایند و شرط حرکت عظیم اجتماعی را هم امنیت بیان می‌کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله در ادامه اضافه کرد: باتوجه به برنامه های ابلاغی بسیجی گشت های محله محور به صورت مداوم و منظم با مشارکت بسیجیان در طول سال و مناسبت های مختلف انجام می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار