خبرهای داغ:

دوره آموزش عادی به فعال ویژه خواهران شهرستان سرخه برگزار شد

همزمان با هفته شکوهمند دفاع مقدس دوره آموزشی سه روزه ارتقا عادی به فعال در پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۱۵۸
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر دوره آموزشی سه روزه ارتقا عادی به فعال در پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه در سرخه برگزار شد.

صنم طاهری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) در حاشیه برگزاری این دوره در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار کرد: این دوره به منظور آموزش‌های تبدیل عضویت عادی به فعال برای بسیجیان برگزارشد.

او افزود: در این دوره آموزشی بسیجیان با مباحث آشنایی با بسیج با حضور عبدالله نیاکان، آسیب شناسی فضای مجازی (حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحمن حافظی)، احکام بانوان (فاطمه شعبانی)، آداب نظامی- جنگ افزار شناسی(زینب داودی)، خودامدادی- امداد و نجات- مقابله با کرونا(هانیه حافظی) آشنا شدند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) در ادامه اضافه کرد: 30 نفر از بسیجیان در این دوره حضور یافته و آموزش عمل باز و بست سلاح از دیگر بخش های این دوره بود.

طاهری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از ماموریت‌های بسیج؛ جذب، آموزش و سازماندهی و حفظ انسجام است بسیجیان این پایگاه مقاومت تابعه حوزه کوثر با حضور در این دوره؛ آموزش‌های لازم را در جهت، حفظ و حراست از انقلاب اسلامی را در خود تقویت می‌کنند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار