خبرهای داغ:

50 بسته معیشتی به همت بسیجیان در روستا لاسجرد توزیع شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۵۰ بسته معیشتی به ارزش پنج میلیون و پانصد هزار ریال به همت پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه به خانواده های نیازمند در روستا اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۶۶۱
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت دهه مبارک فجر و در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان و در راستای پیروی ار منویات مقام معظم رهبری ۵۰ بسته معیشتی به ارزش پنج میلیون و پانصد هزار ریال به همت پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه به خانواده های نیازمند در روستا اهدا شد.

علی اکبر معینیان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: انقلاب اسلامی خلق کننده دستاوردهای عظیم در حوزه های مختلف است و یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب خودباوری است، حضرت امام (ره) با تشکیل انقلاب به مردم ما می توانیم را آموخت و نشان داد که با وجود روحیه دینی و انقلابی هیچ گونه بن بستی وجود ندارد.

او افزود: کمک های مومنانه از ابتدا شیوع کرونا در سطح روستا انجام گرفته و همچنان نیز ادامه دارد. در این دوره نیز به همت بسیجیان ۵۰ بسته معیشتی به ارزش پنج میلیون و پانصد هزار ریال به همت پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه به خانواده های نیازمند در روستا اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله بیان داشت: امیدواریم بتوانیم گره گشایی از مردم عزیز و خوب و خونگرم روستا داشته باشیم و در کنار بسیجیان بتوانیم خدمت رسانی را انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار