خبرهای داغ:

امام جمعه سرخه با خانواده شهدا دیدار کرد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف با چند تن از خانواده شهدا شهرستان سرخه دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۱۴۶۵۶
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه همراه با جمعی از مسئولان شهرستانی با خانواده های شهدای والامقام حسینعلی عینعلی، حسن اسیری و ابوالقاسم سنگسری دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف شهدا، ایثارگران و جانبازان را نماد سرافرازی و سربلندی و صلابت ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: آن ها با گذشتن از جان و مال خود سینه سپر کردند تا ما امروزه در آسایش زندگی کنیم .

او افزود: آنان که شهید شهدند به سعادت رسیدند. آنان که ماندند همچون زینب کبری (س) وظیفه ای خطیر بر عهده دارند و همانا رساندن پیام شهدا به نسل های بعدی است.

امام جمعه شهرستان سرخه بیان داشت: بی شک ایثارگری‌ های شهدا موجب پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی و حفظ نظام جمهوری اسلامی شد لذا مدیون خانواده‌ های شهدا هستیم و نسل ‌های آینده نیز مدیون این خانواده‌ ها هستند، شهدا، نظام اسلامی را عزت بخشیدند.

اشرف خاطرنشان کرد: خانواده های معظم شهدا الگوی واقعی صبر و استقامت در جامعه هستند. تداوم انقلاب اسلامی نیازمند ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار