خبرهای داغ:

2 هزار فعالیت فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه سمنان به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه سمنان به تشریح جزئیات ویژه‌برنامه‌های دهه فجر سپاه ناحیه سمنان پرداخت و گفت: 2 هزار فعالیت فرهنگی و اجتماعی در این ایام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۰۶۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

سرهنگ مرتضی عبداللهی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های متعددی به همین مناسبت تهیه و تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و برگزاری جلسات هماهنگی متعدد در زمینه اجرای هر چه بهتری ویژه‌برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال در سطح شهرستان سمنان گفت: حدود 2 هزار فعالیت فرهنگی، اجتماعی و در عرصه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: این ویژه فعالیت‌ها تحت عنوان 70 برنامه در سطح رده‌های مقاومت سپاه ناحیه شهرستان سمنان اعم از بسیج مساجد و محلات، جامعه زنان، اقشار تخصصی بسیج برنامه‌ریزی شده است که در طول دهه فجر به اجرا در می‌آید.

عبداللهی عنوان کرد: در آغازین روز دهه فجر با برگزاری رژه موتوری توسط یگان‌های نیروهای مسلح و با میزبانی سپاه شهرستان رسماً برنامه‌های این ایام آغاز می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ایام‌الله دهه فجر سپاه ناحیه سمنان را حضور در گلزار شهدا و غبارروبی مزار مطهر شهدا در امامزاده یحیی (ع) سمنان و اجرای برنامه «10 شب، 10 مسجد» با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی مجموعه شهرستان عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های متعددی در عرصه‌های ورزشی و اجتماعی در سطح محلات و مساجد سطح استان سمنان برنامه‌ریزی شده است، گفت: در عرصه فرهنگی جشن‌های میدانی و جشن‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر در مساجد و محله‌ها تدارک دیده شده است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: همایش نشست روشنگری با موضوع «جهاد تبیین» با حضور فرهیختگان، فعالان و مؤثران فرهنگی، دوازدهم بهمن‌ماه ساعت 19 با حضور نویسنده کتاب صعود 40 ساله و مدیر مؤسسه پژوهشی شهدا، در محل کتابخانه عمومی سمنان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی و دفاعی و امنیتی برنامه‌هایی تدارک دیده شده است که با همت رده‌ها و متولیان امر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: جشن پیروزی انقلاب در شب پیروزی انقلاب اسلامی همراه با نورافشانی و بانگ الله‌اکبر نیز تدارک دیده شده است که در چندین نقطه از محله‌های شهر سمنان برگزار خواهد شد.

عبداللهی با اشاره به انجام فضاسازی و آذین‌بندی محیطی نیز در محله‌ها و مساجد به همت و مجاهدت بسیجیان همیشه در صحنه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: حضور سازمان یافته بسیجیان و رده‌های مقاومت به صورت بسیار باشکوه در روز راهپیمایی 22 بهمن برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حال حاضر کشور و استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در اجرای همه برنامه‌ها تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است تا مشکلی را برای مردم به دنبال نداشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها