خبرهای داغ:

2 هزار فعالیت فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه سمنان به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه سمنان به تشریح جزئیات ویژه‌برنامه‌های دهه فجر سپاه ناحیه سمنان پرداخت و گفت: 2 هزار فعالیت فرهنگی و اجتماعی در این ایام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۰۶۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

سرهنگ مرتضی عبداللهی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های متعددی به همین مناسبت تهیه و تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و برگزاری جلسات هماهنگی متعدد در زمینه اجرای هر چه بهتری ویژه‌برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال در سطح شهرستان سمنان گفت: حدود 2 هزار فعالیت فرهنگی، اجتماعی و در عرصه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: این ویژه فعالیت‌ها تحت عنوان 70 برنامه در سطح رده‌های مقاومت سپاه ناحیه شهرستان سمنان اعم از بسیج مساجد و محلات، جامعه زنان، اقشار تخصصی بسیج برنامه‌ریزی شده است که در طول دهه فجر به اجرا در می‌آید.

عبداللهی عنوان کرد: در آغازین روز دهه فجر با برگزاری رژه موتوری توسط یگان‌های نیروهای مسلح و با میزبانی سپاه شهرستان رسماً برنامه‌های این ایام آغاز می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ایام‌الله دهه فجر سپاه ناحیه سمنان را حضور در گلزار شهدا و غبارروبی مزار مطهر شهدا در امامزاده یحیی (ع) سمنان و اجرای برنامه «10 شب، 10 مسجد» با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی مجموعه شهرستان عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های متعددی در عرصه‌های ورزشی و اجتماعی در سطح محلات و مساجد سطح استان سمنان برنامه‌ریزی شده است، گفت: در عرصه فرهنگی جشن‌های میدانی و جشن‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر در مساجد و محله‌ها تدارک دیده شده است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: همایش نشست روشنگری با موضوع «جهاد تبیین» با حضور فرهیختگان، فعالان و مؤثران فرهنگی، دوازدهم بهمن‌ماه ساعت 19 با حضور نویسنده کتاب صعود 40 ساله و مدیر مؤسسه پژوهشی شهدا، در محل کتابخانه عمومی سمنان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی و دفاعی و امنیتی برنامه‌هایی تدارک دیده شده است که با همت رده‌ها و متولیان امر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: جشن پیروزی انقلاب در شب پیروزی انقلاب اسلامی همراه با نورافشانی و بانگ الله‌اکبر نیز تدارک دیده شده است که در چندین نقطه از محله‌های شهر سمنان برگزار خواهد شد.

عبداللهی با اشاره به انجام فضاسازی و آذین‌بندی محیطی نیز در محله‌ها و مساجد به همت و مجاهدت بسیجیان همیشه در صحنه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: حضور سازمان یافته بسیجیان و رده‌های مقاومت به صورت بسیار باشکوه در روز راهپیمایی 22 بهمن برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حال حاضر کشور و استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در اجرای همه برنامه‌ها تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است تا مشکلی را برای مردم به دنبال نداشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار