خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

۱۱۵ عنوان برنامه و ۴۳۰ فعالیت به مناسبت دهه فجر در گرمسار برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار خبر داد: ۱۱۵ عنوان برنامه و ۴۳۰ فعالیت به مناسبت دهه فجر در گرمسار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۰۲۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

سرهنگ ایرج گلینی در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، از برگزاری ۱۱۵ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: در مجموع ۴۳۰ مورد فعالیت در طول دهه مبارک فجر از سوی پایگاه‌های مقاومت حوزه‌ها و اقشار مختلف بسیج برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر رژه خودرویی و موتوری در سطح شهرستان برگزار می‌شود، افزود: نواختن زنگ انقلاب، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بانوان در روستای نوده و برگزاری جشن انقلاب مقابل حوزه محمد رسول الله (ص) از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در آغازین روز دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های شاخص سپاه ناحیه گرمسار و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان ابراز داشت: ویژه برنامه خاک‌های بهشتی، سلسه نشست‌های روشنگری، محافل انس با قرآن، برگزاری اردو‌های خانوادگی و اردو‌های زیارتی، همایش‌های پیاده روی، مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های مهم در این ایام است.
وی با تاکید بر اینکه حضور جوانان در این برنامه‌ها در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: ویژه برنامه‌های دهه فجر به صورت محله محور و مسجد محور برنامه ریزی شده است.
گلینی در پایان با اشاره به نقش مهم و اساسی مردم و مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد:اهدای بسته‌های معیشتی، برگزاری اردو‌های جهادی و برپایی نمایشگاه و جشنواره‌های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های مهم پایگاه‌های بسیج این شهرستان است.
وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری یادواره شهدای انقلاب از دیگر برنامه‌های مهمی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار