خبرهای داغ:

کنگره مفاخر در شاهرود برگزار می‌شود/معرفی به عنوان پایتخت کتاب

شاهرود_رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه در سال آینده، کنگره مفاخر شهرستان شاهرود برگزار می‌شود، گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش داریم شاهرود را به عنوان پایتخت کتاب معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۵۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰

کنگره مفاخر در شاهرود برگزار می‌شود/معرفی به عنوان پایتخت کتاببه گزارش خبرگزاری بسیج، رضا مهدیان در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان با بیان اینکه کنگره مفاخر شاهرود در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای برگزاری این کنگره سه نامه به دبیرخانه استان ارسال شد که پس از اعلام تصمیم نهایی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح و برنامه ریزی لازم انجام می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود به نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود: رویکرد شورای فرهنگ عمومی باید در سال آینده متفاوت‌تر باشد و نگاه اجرایی و عمل گرایانه در این شورا نهادینه شود به همین منظور پژوهش‌هایی در این حوزه با اولویت بندی هر شهرستان معرفی و در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار می‌گیرد.
او با اشاره به اینکه سال گذشته شهر سمنان در رویداد انتخاب پایتخت کتاب شرکت کرد و جزو پنج شهر نهایی کشور برگزیده شد، ابراز کرد: سنندج به عنوان هفتمین پایتخت کتاب کشور انتخاب و شهر سمنان جزو شهر‌های خلاق کتاب برگزیده کشوری شد.
مهدیان با بیان اینکه تصمیمی مبنی بر انتخاب پایتخت کتاب از شهر‌های دیگر استان نیز گرفته شد، اظهار کرد: برنامه ریزی‌هایی انجام شده تا شهرستان شاهرود نیز به عنوان پایتخت کتاب معرفی شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه رقابت بر سر طرح‌های جدید و قابل اجرا است، اظهار کرد: دبیرخانه پایتخت کتاب در شاهرود به زودی راه اندازی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار