خبرهای داغ:

شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب الگوی جهانیان است

شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت: شهید سلیمانی را، نباید تنها به عنوان یک راه، نه به عنوان یک فرد نگاه کرد، بلکه از او باید به عنوان مکتب الگو گرفت
کد خبر: ۹۴۰۳۹۲۶
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و مقاومت در مسجد جامع روستای گرمن در سخنانی با بیان اینکه شهید سلیمانی را، نباید تنها به عنوان یک راه نه به عنوان یک فرد نگاه کرد، بلکه از او باید به عنوان مکتب الگو گرفت، اولین ویژگی این شهید را معنویت واخلاص برشمرد و افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، سردار دل‌ها بشدت انقلابی بود.
امام جمعه شاهرود گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب سردار دل‌ها به شدت انقلابی بود و این در حالی است که بعضی افراد ادای انقلابی بودن را درمی آورند، اما حاضر نیستند برای انقلاب هزینه بدهند.
او با اشاره به پرکاری و خستگی ناپذیری شهید سلیمانی تصریح کرد: او در شهر‌هایی که در محاصره داعش بود با تدبیر و شجاعت خود توانست صحنه‌های پیروزی را رقم بزند، این شهید بزرگوار فداکار و نوع دوست بود و در دل مردم منطقه جای داشت ک این ویژگی به خاطر اخلاص وی بود و نمی‌توان آن را با پول، تبلیغات و زور به دست آورد.
امام جمعه شاهرود به حماسه ۹ دی نیز اشاره کرد و افزود: مردم ما در این روز بصیرت و ولایتمداری خود را به جهانیان نشان دادند و با جدا کردن صف خود از فتنه گران استکبار جهانی و ایادی آن‌ها را در توطئه خود ناکام گذاشتند.
در این مراسم که به همت پایگاه شهید چمران حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا و همکاری اعضاء قرارگاه محله مسجد محور برگزار شد، محمدرضا اسلامی به مرثیه سرایی پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار