خبرهای داغ:

بیانیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی و روز بصیرت

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در بیانیه ای حماسه ۹ دی و روز بصیرت را گرامیداشت.
کد خبر: ۹۴۰۲۹۸۹
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

با گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛متن بیانیه به این شرح است: «حماسه عظیم ۹ دی سال ۸۸ روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است. روز تجلی اراده و قدرت الهی در ملتی است که با الهام از فرهنگ عظیم عاشورا و با تبعیت از حکیم فرزانه انقلاب ولی امر مسلمین درس به یاد ماندنی به فریب خوردگان و عافیت طلبان و ضد انقلاب داخلی داد .۹ دی روز برائت ملت از منافقین جدید و قدیم و روز ولایتمداری، بصیرت، حق‌طلبی و تقابل جبهه حق بر هیمنه جبهه باطل بود.

این روز تاریخی غلبه نهایی بصیرت و هوشمندی ملت ولایتمدار ایران بر هشت ماه فتنه‌گری، آشوب‌طلبی و هنجارشکنی ضد انقلاب و برخی عناصر ورشکسته سیاسی داخلی شد. یادآوری و پاسداشت این روز می‌تواند آئینه عبرتی باشد برای فتنه‌گران که دست از توطئه بردارند و گرامیداشت این روز تاریخی می‌تواند کشور عزیزمان را از گزند توطئه‌ها و تهدیدات شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی مصون دارد.

حماسه ماندگار ۹ دی نماد غیرت دینی و ملی ملتی است که درس آزادگی و آزادیخواهی را از سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان آموخته اند.

برای ملت شریف و بصیر ایران اسلامی به وضوح روشن است که استکبار و نظام سلطه دست از براندازی نظام بر نداشته و به روش‌های گوناگون سعی در رخنه و نفوذ در ارکان نظام را دارند بر همه مسئولان لازم است با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و خیل عظیم جوانان مؤمن و انقلابی تلاش مضاعف را جهت بر طرف کردن مشکلات اقتصادی نموده و به دشمن اعتماد نکرده و از گذشته مذاکره درس عبرت بگیرند و به جای حاشیه‌سازی و اعتماد مجدد به غرب، تمام توان خود را برای رفع مشکلات اقتصادی کشور معطوف نمایند.

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی و برائت از فتنه‌گران، وفاداری و بیعت خود را با سکاندار حکیم و فرزانه انقلاب اعلام می‌دارد. ما ندای بصیرت و پایبندی به ولایت را همچون گذشته ادامه خواهیم داد تا اینکه به فرمایش امام راحل عظیم الشأن پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی امام عصر (عج) برسانیم . 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار