خبرهای داغ:

مشارکت نهاد‌های مختلف در مسائل فرهنگی می‌تواند راهگشای معضلات اجتماعی باشد

شاهرود_رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: هم افزایی و مشارکت میان نهاد‌های مختلف در مسائل فرهنگی می‌تواند راهگشای معضلات اجتماعی باشد.
کد خبر: ۹۴۰۲۶۱۹
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

مشارکت نهاد‌های مختلف در مسائل فرهنگی می‌تواند راهگشای معضلات اجتماعی باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج، نشست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهت تولید محتوای آموزشی و بهداشتی در این اداره برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود بر استفاده از ظرفیت هنر و به ویژه هنرمندان در انتشار پیام‌های آموزشی و افزایش سطح آگاهی و بالا بردن حساسیت جامعه در خصوص بیماری کرونا، تاکید کرد و گفت: شهرستان شاهرود تا کنون توانسته با اتحاد و همدلی دستگاه‌های مختلف و مردم، آسیب‌های بیماری کرونا را به حداقل برساند.
رضا مهدیان افزود: علاوه بر اطلاع رسانی گسترده، نسبت به افزایش محدودیت‌ها و تأکید جدی بر استفاده از ماسک و دادن هشدار‌های به موقع، اقدام شود و در این راستا، توان رسانه ای، مطبوعاتی، هنری و فرهنگی شهرستان آماده هر نوع همکاری است.
او به مقولات فرهنگی در حوزه پزشکی و درمان تاکید کرد: هم افزایی و مشارکت میان نهاد‌های مختلف در مسائل فرهنگی می‌تواند راهگشای بسیاری از معضلات موجود و پیش رو باشد.
مهدیان همچنین با تاکید بر اهمیت همکاری و مشارکت جدی همه نهاد‌ها درمقولات فرهنگی اظهار کرد: ما در موضوعات مختلف هنری نظیر سینما، تئاتر، هنر‌های تجسمی، پویانمایی و ... و در موضوعات فرهنگی بطور ویژه در موضوع کتاب و کتابخوانی آمادگی هر گونه تعامل و مشارکت و همکاری با همه نهاد‌ها را داریم.
در ادامه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود گفت: بسیاری از مشکلات با کار فرهنگی و با بهره مندی از حوزه‌های فعال در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل حل می‌باشد.
سیدشاهرخ آقایان افزود: یکی از مهمترین شاخص‌های امیکرون، علاوه بر سرعت انتقال، مبتلا شدن کودکان به آن است و خانواده‌ها سعی کنند از حضور کودکان در تجمعات و اماکن عمومی خودداری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار