خبرهای داغ:

تخصیص ۱۶۵ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل پروژه‌های بهداشت و درمان شرق استان سمنان

شاهرود_رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تخصیص ۱۶۵ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل و توسعه مراکز شرق استان در سفر ریاست جمهوری اسلامی به استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۰۹
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

تخصیص ۱۶۵ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل پروژه‌های بهداشت و درمان شرق استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر رضا چمن، به تشریح دستاورد‌های سفر ریاست جمهور و هیأت دولت برای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اشاره کرد و افزود: رویکرد کلی دولت در این سفر کمک به تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بخش‌های درمان و بهداشت، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی بوده است.
او گفت: خوشبختانه اهم پروژه‌های پیشنهادی و اعتبارات مورد نیاز ما در این محور‌ها مورد موافقت قرار گرفت و بطور رسمی اعلام خواهند کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، مهمترین پروژه‌ها و اعتبارات پیشنهادی و مورد توافق را برشمرد و افزود: توسعه بیمارستان امام حسین (ع) و مرکز جامع سرطان با ۱۳۰ میلیارد تومان، اعتبار، تکمیل بیمارستان امام رضا (ع) میامی با ۱۵ میلیارد تومان، تکمیل ساختمان کلینیک تخصصی دندانپزشکی با ۱۲ میلیارد تومان و تکمیل بلوک زایمانی جدید بیمارستان بهار با ۸ میلیارد تومان از دستاورد‌های سفر ریاست جمهوری است.
چمن ادامه داد: مقرر شد که در یک ردیف متمرکز اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های بخش بهداشت روستایی استان را اختصاص دهند و براساس برآورد‌های اعلام شده از سوی دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود توزیع گردد.
او در پایان از وزیر بهداشت، استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه استان به خاطر حمایت‌های بی دریغشان از پروژه‌های پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار