خبرهای داغ:

ضرورت آموزش کمک‌های اولیه به اقشار مختلف جامعه

مسئول آموزش هلال احمر شهرستان سرخه گفت: نقش آموزش کمک‌های اولیه به اقشار مختلف جامعه به‌عنوان یک مأموریت کاهش تلفات، به‌طور ملموس معلوم است.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۴۲
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ کارگاه آموزشی امداد و نجات با هدف ایجاد آمادگی خواهران و برادران بسیجی با موضوع خود امدادی و حمل مجروح با حضور سلاخ مسئول آموزش هلال احمر شهرستان سرخه و با همکاری پایگاه های مقاومت خواهران و برادران، شورا و دهیاری روستا برگزار شد.

سلاخ در جمع بسیجیان اظهار کرد: امروزه فراگیری کمک‌های اولیه به واسطه رابطه نزدیکی که با جان انسان‌ها دارد، یک امر مهم و ضروری و به‌عنوان یک مهارت زندگی برای اعضای جامعه به حساب می‌آید.

او در ادامه افزود: در زندگی روزمره ما انسان‌ها، حوادث زیادی غیر از حوادث طبیعی (زلزله، سیل، طوفان و غیره)، همانند حوادث جاده‌ای و ترافیکی، محیط خانه‌ها و محیط کار، وجود دارند.

مسئول آموزش هلال احمر شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: در این‌جا نقش آموزش کمک‌های اولیه به اقشار مختلف جامعه به‌عنوان یک مأموریت کاهش تلفات، به‌طور ملموس معلوم است.

سلاخ بیان داشت: جوانان به خصوص باید در حوزه فعالیت های بشردوستانه چه در سطح جهان و چه در داخل آموزش های لازم را فرا بگیرند و فعالیت کنند.

او خاطرنشان کرد: بانوان توانایی لازم در برخی از عملیات های امدادی را دارند نیاز به بانوان امدادگر از اهمیت دوچندانی برخوردار است و آموزش مباحث امدادی بسیار مهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار