خبرهای داغ:

نشست بصیرتی در پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه برگزار شد

همزمان با هفته وحدت و با هدف افزایش سطح بصیرت متربیان حلقات صالحین نشست بصیرتی با موضوع هفته وحدت در پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) در سرخه برپا شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۷۵
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته وحدت؛ جشن ولادت حضرت رسول (ص) و ولادت امام جعفر صادق به همت بسیجیان و متربیان حلقات شهید اسماعیل جمال و شهید حسین صفا در پایگاه حضرت رقیه (س) برگزار شد.

خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه ضمن حضور در این برنامه از بسیجیان و فعالان فرهنگی این پایگاه با اهدا جوایزی تجلیل و قدردانی کرد.

همچنین نوجوانان حلقه شهید اسماعیل جمال با حضور در مسجد امام هادی (ع) در نماز جماعت و نشست بصیرتی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عباس پیوندی امام جماعت مسجد امام هادی (ع) و استاد حوزوی با محوریت هفته وحدت شرکت کردند.

در این نشست مباحثی چون هفته وحدت  نماد همدلی، اخلاق‌ محوری و عظمت مسلمین و برادری شیعه و سنی است؛ به نوعی می‌توان گفت که هفته وحدت نماد پیمان با راه و روش اسلام و خط امام و رهبری است. هفته وحدت به این معناست که شیعه و سنی باید در مشترکات با هم وحدت و انسجام داشته باشند و در جهت زدودن اختلافات و همچنین، مقابله با دشمن مشترک یعنی صهیونیست، وهابیت و تکفیری‌ها اقدام کنند، مورد تاکید و توجه قرار گفت.

گفتنی است در این نشست بر اینکه پروردگار جهانیان، اسلام را به عنوان دین وحدت، همدلی و همبستگی معرفی می‌کند، بزرگترین ابزار و سلاح دشمنان این دین مبین نیز از ابتدای آغاز رسالت پیامبر (ص) تاکنون، تفرقه‌افکنی بوده است در حالی که مسلمانان می‌توانند با تکیه بر مشترکات بسیاری که دارند در برابر این دسیسه ها، صف واحدی را تشکیل دهند، اشاره شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار