خبرهای داغ:

تشکیل قرارگاه های محله مسجد محور می تواند گره گشای مشکلات هر محله باشد

میامی_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی در جلسه فرمانده هان پایگاه های برادر و خواهر بخش کالپوش گفت: تشکیل قرارگاه های محله مسجد محور می تواند گره گشای مشکلات هر محله باشد .
کد خبر: ۹۳۷۱۷۵۴
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج ، سرهنگ محمد مهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی در جلسه پایگاه های بخش کالپوش گفت: تشکیل قرارگاه های محله مسجد محور می تواند گره گشای مشکلات هر محله باشد ؛ فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مساجد در کاهش آسیب‌های اجتماعی نمونه ای از این اقدامات است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه های مسجد محور در روستا های بخش کالپوش تصریح کرد: مساجد از دیرباز تاکنون نقشی اساسی در تبلیغات جامعه اسلامی ایفا کرده اند، بنابراین باید مساجد در همه عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به صورت فعال اقدام به تقویت وحدت و همبستگی مسلمانان کنند.

فرمانده ناحیه میامی افزود :در این چهل سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، تقویت روحیه و اندیشه بسیجی در کلیه عرصه ها از جمله جهاد، عامل پویایی نظام اسلامی شده و زمینه موفقیت های چشمگیر در حوزه های بین المللی را افزایش می دهد.

وی بصیرت افزایی و روشنگری را از مهمترین ویژگی های بسیجیان بر شمر و اضافه کرد: یک بسیجی باید با اتکا به روحیه حزب‌اللهی و مذهبی در مسیر جهاد با نفس اخلاص خود را تقویت کرده و با بصیرت بالای خویش جلوی تاثیرگذاری اقدامات نابخردانه دشمنان اسلام را بگیرند و زمینه‌ای فراهم کنند تا دشمنان به اهدافشان نرسند.

اسماعیلی با بیان اینکه امروزه رسالت جنگ نرم به خانه های مردم نفوذ کرده اظهار داشت: تهدید نرم دشمنان برای تضعیف عقاید و ارزش های دینی و انقلابی موضوعی جدی است كه باید با آگاهی و بصیرت در برابر هجمه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از اشاعه فرهنگ غرب به داخل کشور جلوگیری کرد.

در ادامه فرمانده هان پایگاه ها به بیان نظرات و پیشنهادات برای اجرای بهتر برنامه های بسیج پرداختند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار