خبرهای داغ:

پویش کوچه به کوچه عشق شهدا را جار می زنیم در شهرستان سرخه برپا شد

به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج خواهران آمنه (س) روستا لاسجرد مراسم عزای امام حسین (ع) در قالب پویش کوچه به کوچه عشق شهدا را جار می زنیم در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۳۷۱۰۹۰
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) پویش  «کوچه به کوچه عشق شهدا را جار می زنیم» به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران آمنه (س) روستا لاسجرد در شهرستان سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران آمنه (س) روستا لاسجرد در حاشیه اجرای این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از آغاز ماه محرم با هدف زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع)، اهل بیت (ع) و یاران با وفای حضرت پویش «کوچه به کوچه عشق شهدا را جار می زنیم» در محله ها و خیابان های این روستا در حال برگزاری است و همچنان نیز ادامه دارد.

او افزود: این برنامه ها به صورت مداوم و به نیت شهید سلیمانی و دیگر شهدای والامقام این روستا با مداحی و روضه خوانی مداحان اهل بیت (ع) با کمک و همراهی خیرین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران آمنه (س) روستا لاسجرد خاطرنشان کرد: عمری است که ما به روضه ها رفته ایم اما این بار متفاوت از گذشته روضه ها را درب منازل شهدا می بریم و مردم را به این فیض معنوی می رسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار