خبرهای داغ:

طرح زینبی در پایگاه حضرت زینب (س) سرخه اجرا شد

در راستای اجرای طرح زینبی بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) اقدام به کمک های مومنانه به خانواده های درگیر کرونا کردند.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۵۴
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ماه محرم در راستای اجرای طرح زینبی گروه های جهادی در پایگاه های بسیج اقدام به خدمت رسانی به خانواده های نیازمند درگیر کرونا و یا آسیب دیده از کرونا کردند و با پخت غذاهای مختلف در جهت بهبود بیماران اقدام کردند.

طاهره فیض فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت نقش بانوان در پیشگیری از گسترش ویروس منحوس کرونا در خانواده و جامعه، اظهار کرد: بانوان بسیجی در این پایگاه در قالب گروه های جهادی با تأُسی از فرهنگ زینبی (س)، پرچم داری این مهم را برعهده گرفته اند.

او افزود: در این طرح گروه های جهادی پایگاه به شناسایی بیماران کرونایی در محدوده استحفاظی خود می پردازند و با همکاری مرکز بهداشت محله (طرح غربالگری ) انجام می شود.

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) در ادامه اضافه کرد: در راستای تحقق این مهم سه خانواده درگیر کرونا شناسایی و جهت درمان آن ها عسل ، گیاهان دارویی، گوشت، سوپ و غذا توسط بسیجیان پایگاه به خانواده های آن ها تحویل داده شد.

فیض بیان داشت: همچنین طبخ غذا برای خانواده ای که مادر خانواده درگیر کرونا بود،  از دیگر اقدامات گروه جهادی این پایگاه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها