خبرهای داغ:
مصطفی سلطانیان
به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر (هفته دولت) فرماندهی گردان ۱۱۲ حضرت امام حسین علیه السلام با فرماندار شهرستان شهرضا دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۶۹۱۱۳
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر14امام حسین (علیه السلام) به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر (هفته دولت) فرماندهی گردان ۱۱۲ حضرت امام حسین علیه السلام با فرماندار شهرستان شهرضا دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار فرمانده گردان112 امام حسین (علیه السلام) ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی،دفاع مقدس،مدافعان حرم وامنیت، بخصوص شهیدان رجایی و باهنر گفت:آرامش،امنیت واقتدار امروز ما مرهون مجاهدتها وجانفشانی  شهدایی است که هنوز هم در گوشه و کنار کشور در حال تلاش و مجاهدت هستند .

در این دیدار فرمانده گردان ضمن تبریک هفته دولت آرزوی موفقیت برای دولت انقلابی جهت پیشبرد و تحقق دولت اسلامی ،رفع مشکلات اقتصادی ،معیشتی،محرومیت زدایی ورفع فاصله طبقاتی مردم نمودند.

وی با اشاره به اقدامات خالصانه شهید رجایی، اقدامات بسیج را در راستای محرومبت زدایی ،کمک به دولت در رفع محرومیت زدایی و خدمت به مردم توصیف و تصریح کرد: اقدامات رسانه ای هدفمند در کنار مشارکت مردمی، تمام دستگاه های اجرایی را پای کار اورده و عزم همگان را برای رفع محرومیت بیشتر خواهد کرد.

این فرمانده در پایان بیان داشت: در هفته ی دولت طرح های محرومیت زدایی بسیاری در سراسر کشور آغاز شده و امیدواریم در کمترین زمان این طرح ها به اتمام برسد هر چند که دشمن امروز از تمامی امکانات رسانه ای و عملیات روانی خود برای عدم انعکاس پیشرفت های چشمگیر انقلاب و نظام اسلامی ایران استفاده می کند، اما کشور جمهوری اسلامی امروزه زیر پرچم ولایت فقیه با امنیت و آرامش مثال زدنی، مقتدر و یکپارچه در پی تحقق آرمان های والای انقلاب بوده و به فضل الهی روز به روز شاهد شکست های پی در پی دشمنان در منطقه هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار