خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مراسم گرامیداشت شهدای ۸ شهریور در خراسان جنوبی با رویکرد رسانه‌ای و مجازی برگزار خواهد شد

حجت الاسلام ملایی: رویکرد برنامه ها در هفته دولت امسال، برنامه های محدود سلامت محور منطبق بر دستورالعمل های ستاد مقابله با بیماری کرونا در مساجد، خطبه های نماز جمعه، بستر فضای مجازی و مراسم محوری رسانه ای است.
کد خبر: ۹۳۶۸۲۳۵
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام « احمد ملایی» امروز در جلسه برنامه ریزی مراسم هشتم و هفدهم شهریور، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر  اظهار کرد: ضمن محکومیت اقدامات خصمانه استکبار جهانی علیه بشریت، ایران اسلامی را  بزرگترین قربانی تروریسم در دهه های گذشته می دانیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور ۱۳۶۰ و شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر تنها بخشی از کارنامه جنایات تروریسم بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


وی در خصوص ضرورت بزرگداشت یاد و خاطره این شهیدان والا مقام با اشاره به الگو بودن این شهدا گفت: با عنایت به تعابیری که امامین انقلاب درخصوص این شهیدان گرانقدر دارند ارزش این شهدا به این بود که با مردم بودند و برای مردم خدمت می‌کردند، خدمتی صادقانه، دلسوزانه و منطبق با آرمانهای انقلاب اسلامی و همین خصیصه ارزشمند، نام آنان را بعنوان الگوی دولت خدمتگزار در تاریخ ماندگار کرد. 

حجت الاسلام ملایی در ادامه بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی با مجاهدت و ایثار مردم  منبعث از اعتقاد مردم به اسلام و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی به پیروزی رسید که یکی از فراز های این مجاهدت و نقطع عطف مبارزات قیام ۱۷ شهریور است. خونهای پاک شهدای ۱۷شهریور موجب بیداری و هوشیاری مردم و مقدمه ای بر انسجام و اتحاد بیشتر مردم و پیروزی انقلاب اسلامی شد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بر ضرورت گرامیداشت شایسته مناسبت های هشتم و هفدهم شهریور ماه تأکید کرد و افزود: با توجه به وضعیت حاد کرونایی در استان باید سلامت مردم مورد توجه قرار گیرد. لذا رویکرد برنامه ای در این مناسبت تبلیغات محیطی، برنامه های محدود سلامت محور منطبق بر دستورالعمل های ستاد مقابله با بیماری کرونا در مساجد، خطبه های نماز جمعه، بستر فضای مجازی و مراسم محوری رسانه ای است.

وی  اظهار داشت: مراسم‏ محوری‏ گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر در مرکز استان به صورت رسانه ای و با جمعیت محدود و منطبق با دستور العمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

منبع: شبستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار