خبرهای داغ:
پیام تبریک

خبرنگاران حامی حقوق مردم هستند

در پیام تبریک روز خبرنگار سپاه ارومیه آمده است: برنگاران حامی حقوق مردم هستند.
کد خبر: ۹۳۶۳۵۹۳
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار پیام تبریک فرستادند.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

 خبرنگاران در بطن حادثه ها و رخدادها حضور می یابند گاه جان خود را در مسیر خطیر و ارزشمند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه به خطر می اندازند و با جوهر خون، تصویر حادثه ای دوران ساز را در قاب جاودانه تاریخ بشر ثبت و ضبط می کنند تا وجدان انسانی در هر کجا و هر زمان از قافله خبر و دانستن جا نماند و احساس امنیت را برای هموطنان فراهم می کنند.

خبرنگاران همان سنگرسازان بی سنگری هستند که همیشه در خبرها و رسانه ها از حق و حقوق مردم حمایت می کنند، با شیوع ویروس کرونا نه تنها کارشان تعطیل نشد بلکه رسالت سنگین و حساس خویش با عشق، کار خود را انجام می دهند. هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگاران جمهوری اسلامی ایران، بهانه ای است تا از کلیه خدمات مدافعان و رزمندگان اصحاب رسانه و اخبار، صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان غربی که همواره در همه عرصه ها یاور سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و بسیج هستند، قدردانی گردد.

 لذا روز خبرنگار را به همه دست اندرکاران آن رسانه ملی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق صحت و سلامتی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری خواستاریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار