خبرهای داغ:
پیام تبریک

خبرنگاران در توسعه فرهنگی نقش بی بدیلی دارند

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت محمود صارمی وروز خبرنگار سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدا آذربایجان غربی پیام تبریک فرستاد.
کد خبر: ۹۳۶۳۵۹۲
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدا آذربایجان غربی پیام تبریک فرستاد.

این پیام تبریک به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاه سازی مردم است؛ خبرنگارانی که از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه ، ایفا گر نقشی ماندگار وتاریخ ساز بوده اند. خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و عدالت و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اند.

آنان که با قلم متعهد خود، رسالت خویش را آگاهی بخشی به جامعه می دانند و سرلوحه فعالیت شان ، بیان حقیقت و پاسداشت و اعتلای این مرز و بوم است.    

هفدهم مرداد ماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، را به تمام خبر نگاران و روزنامه نگاران صاحب اندیشه و قلم و پاسداران حقیقت ، مجاهدان و ایثارگران عرصه خبر تبریک عرض کنیم.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و با عنایت خاصه امام زمان (عجل ا...تعالی فرجه الشریف )و تحت زعامت و رهبرز داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) نظاره گر شکوفایی بیش از پیش میهن عزیزمان ایران اسلامی باشیم.

همچنین از ایراد منان برای شما و همه مجاهدان و تلاش گران این عرصه توفیق و تداوم هدایت، سعادت، سر افرازی و سربلندی تمنا داریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات