خبرهای داغ:
به مناسبت دهه کرامت ‌

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی با کادر درمان در ارومیه دیدار کرد

به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن حضور هیئت همراه با کادر درمان و پرسنل فعال در مرکز آموزشی درمانی جامع زنان کوثر ارومیه دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۹۸۳۰۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 22 اردیبهشت ضمن حضور مدیر امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان با کادر درمان، ماما و پرسنل مرکز آموزشی و درمانی جامع زنان کوثر ارومیه همچنین مادرانی که به تازگی صاحب فرزند دختر شده‌اند به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت دیدار و گفت‌وگو کرد.

موسویان در این دیدار عمل به سیاست‌های ابلاغی در حوزه جمعیت را وظیفه آحاد مردم دانست و گفت: در این راستا مسئولیت ماماها و افرادی که با جامعه بانوان سر و کار دارند بیش از پیش سنگین و حائز اهمیت است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به سهم خود در حال گام برداشتن هستیم، که امیدوار هستیم به زودی ثمرات آن کام خانواده‌های عزیزمان را شیرین کند.

در این آیین مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان و هیئت همراه با اهدای شاخه گل و هدایایی به نومادران و کادر درمان فرا رسیدن دهه کرامت را تبریک گفتند.

ارسال نظرات