خبرهای داغ:

خدمت رسانی به مردم توسط مسئولین یکی از مهمترین معروفات در جامعه/اقناع سازی جامعه توسط رسانه ها

شاهرود_دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت:مسؤولین و مدیران شهرستان در موضوعاتی، چون خدمت رسانی به ارباب رجوع باید توجه کنند که یکی از مهمترین معروفات است که بعضاً مورد توجه نیست.
کد خبر: ۹۳۶۳۲۷۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
خدمت رسانی به مردم توسط مسئولین یکی از مهمترین معروفات در جامعه/اقناع سازی جامعه توسط رسانه هابه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شاهرود با تبریک روز خبرنگار با اشاره به اینکه، خداوند بر امر به معروف و نهی از منکر در قرآن و روایات متعدد بر این واجب فراموش شده است تاکید فرمودند، اظهار کرد: دهه اول ماه محرم هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و دلیل آن هم قیام امام حسین (ع) و اثرگذاری آن در فرهنگ سازی دینی و اسلام ناب بوده است و ما باید در این مسیر حرکت کنیم.
او افزود: مسؤولین و مدیران شهرستان در موضوعاتی، چون خدمت رسانی به ارباب رجوع باید توجه کنند که یکی از مهمترین معروفات است که بعضاً مورد توجه نیست.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: مدیران نظامی اسلامی باید به وظیفه خود درست عمل کند و در خدمت به مردم کوشا بوده و با متخلفین در ادارات خود نیز برخورد لازم را داشته باشند.
او به اجرای برنامه‌هایی ماه محرم در فضای باز و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و از ادارات نیز خواست در این دهه برنامه‌هایی در راستای هفته احیاء فریضتین داشته باشند.
خوشقدم بر اقناع سازی و اطلاع رسانی صحیح توسط اصحاب رسانه نیز تاکید کرد و افزود: در این دهه موضوعاتی رخ می‌دهد که نیاز به اقناع سازی جامعه دارد تا اثرات موثری در عزادارای حسینی و رعایت پروتکل‌ها انجام شود.
او خواستار فضاسازی شهر در خصوص محرم و امر به معروف و نهی از منکر توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار