خبرهای داغ:

کلاس های ورزشی استعدادیابی در رشته والیبال در سرخه آغاز شد

همزمان با آغاز فصل تابستان کلاس های ورزشی استعدادیابی در رشته والیبال ویژه دختران در سرخه آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۹۲۵
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با آغاز فصل تابستان کلاس های ورزشی استعدادیابی در رشته والیبال ویژه دختران با هدف استفاده مفید نوجوانان و جوانان از فصل تابستان و شناسایی استعدادهای این رشته در رده های مختلف سنی به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه شهرستان سرخه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

زینب داودی مسئول تربیت بدنی خواهران در حوزه کوثر در حاشیه این برنامه استعدادیابی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این برنامه در راستای تاسیس باشگاه استعدادیابی (مدرسه والیبال) و گزینش نخبگان ورزشی دراول تیرماه۱۴۰۰ آغاز شد.

وی افزود: در تلاش هستیم با برگزاری این دوره ها میزان شور نشاط و آمادگی جسمانی نونهالان و نوجوانان دختر را افزایش دهیم.

مسئول تربیت بدنی خواهران در حوزه کوثر بیان داشت: مدرسه والیبال در این دوره با مربی گری شاطرکاظمی با حضور 25 نفر از دختران بسیجی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

داودی با بیان اینکه با برگزاری این دوره فرصتی برای ورزشکاران محیا شد تا طی دوماه خود را برای ثبت نام در باشگاه استعدادیابی آماده کنند، عنوان کرد: در ابتدا از شرکت کنندگان در دوره تست گرفته می شود، سپس در یک مرحله یک ماه ونیم دوباره آزموده خواهند شد.

وی در ادامه اضافه کرد: در صورتی که ورزشکاران بتوانند در طی این دو مرحله سطح خود را ارتقاء دهند؛ در باشگاه ثبت نام و از سوی ما پشتیبانی و به منظور ارتقا به مدارج بالاتر حمایت خواهند شد.

ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله نوجوانان و نونهالان بیش تری از این مدرسه استقبال کنند تا شاهد شکوفایی هرچه بیش تری فعالان ورزشی در سطح شهرستان سرخه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار