خبرهای داغ:

حلقات صالحین پایگاه فاطمه زهرا (س) سرخه با محوریت عفاف و حجاب برگزار شد

با هدف تبیین عفت فاطمی و اهمیت حجاب حلقات صالحین پایگاه فاطمه زهرا (س) در قالب برنامه مختلف برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۱۲
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ ویژه برنامه پیاده روی و حلقه صالحین حلقه شهید حسین سماوی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در پارک ملت شهرستان و با هدف ترویج عفاف و حجاب حلقه صالحین ویژه جوانان در بوستان نماز برگزار شد.

سرگروه این حلقه صالحین در این جمع اظهار کرد: حجاب و پوشش اسلامی و به تبع آن، حفظ نظام خانواده نیز از آن رو ارزش دارند که تأمین کننده سعادت آدمی و منشأ قرب الهی هستند.

وی افزود: زن از نگاه اسلام دارای جایگاه رفیع و ارزشمندی به نام مادر است که اگر دستورات قرآنی را مورد توجه قرار دهد به آن جایگاه شایسته در پیشگاه الهی دست یافته و خود را از نگاه‌های شیطانی در امان داشته است.

این سرگروه گفت: رفتار حضرت فاطمه (س)، الگو و معیار بسیار روشنی برای همه بشر به ویژه دختران جوان و مسلمان است تا زندگی سعادتمندی داشته باشند، در حقیقت دختران جوان با عفاف خود، گامی مؤثر برای بالا بردن شخصیت و ارزش خود و حفظ موقعیت خویش در برابر مردان بر خواهند داشت.

در این حلقه امامی سرگروه حلقه صالحین این پایگاه با روش گفتگو با نوجوانان صحبت و فواید رعایت حجاب و عفیف بودن را مطرح کرد.

همچنین حلقه شهید زین العابدین امامی پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور در کنار قبور پاک شهدا گمنام بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار