خبرهای داغ:

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۲ با مسئول فرهنگی سپاه استان سمنان.

حجت الاسلام موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج)استان سمنان با مسئول فرهنگی سپاه استان سمنان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۵۵۹۰۸
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۲ در این دیدار ضمن تاکید بر هم افزایی بیشتر معاونت فرهنگی سپاه استان با معاونتهای نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۲ گفت: یکی از مواردی که به نظر می رسد نیاز به هم افزایی بیشتر در مجموعه سپاه است، ارتباط بین مجموعه‌های نمایندگی ولی فقیه به خصوص روابط عمومی و تبلیغات با مجموعه معاونت فرهنگی در سپاه استان و کلیه رده ها می باشد.

وی ادامه داد :برای مثال معاونت سیاسی و معاونت فرهنگی هر دو در بحث بصیرتی و بصیرت افزایی برنامه هایی دارند و ما باید با همفکری و هم افزایی بیشتر در بین این معاونت ها برنامه های کیفی تری را اجرا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که همه جا نیاز به پول نیست و در خیلی از کارها میتوان با برنامه ریزی صحیح بهترین نتیجه را حاصل کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم استان سمنان در تاکید اهمیت کار فرهنگی افزود :حضرت خدیجه سلام الله علیها از سرمایه داران زمان خود بود و تمام مال و اموال خود را صرف کار فرهنگی کرد و در زمان فوت خود هزینه کفن خود را هم نداشت ولی اکنون انجام کار فرهنگی در کشور ما خیلی سخت و دشوار شده.

وی ادامه داد: امروزه با ایمان و عقیده قوی می توان در این راه وارد شد، و اثرات و نتایج چشم گیری را رقم زد؛ همانند سردار سلیمانی که با فرهنگ غنی و با دستان خالی در برابر دشمنان خود وارد عرصه مبارزه با دشمنان اسلام شد و پیروز از این میدان خارج شد.

موسوی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی در تجربه جنگ هشت ساله دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم این موضوع را به جهانیان اثبات کردند افزود: عقیده و فرهنگ غنی اسلامی همیشه پیروز است و ما با همین فرهنگ غنی اسلامی در جنگ های سخت پیروز شده ایم و اگر این فرهنگ غنی را نداشتیم،هیچ فرقی با دیگر ارتش های جهان نداشتیم.

در این دیدار سرهنگ احمدحسین پور مسئول فرهنگی سپاه قائم آل محمد و عجل الله تعالی فرجه الشریف استان سمنان در ادامه این دیدار گفت: هر موضوعی که در بحث فرهنگ به وجود می آید باید به دنبال فرهنگ سازی آن باشیم تا در بین جامعه هدف و مردم نهادینه شود.
وی افزود: در بحث فرهنگی کارکنان مجموعه سپاه اعتقاد داریم که باید برای خانواده ها برنامه ریزی و هزینه هم شود چرا که برنامه و هزینه برای خانواده های پاسداران، هزینه برای کل مجموعه سپاه و پاسداران و در جهت اهداف انقلاب و تعالی ارزشهاست و اثرات مطلوب آن را در روحیه کارکنان همه مجموعه خواهیم دید.

در پایان این دیدار طرفین نسبت به ایجاد و برگزاری هر چه بهتر و بیشتر برنامه های فرهنگی برای خانواده ها، و مجموعه برنامه های نرم افزاری در برنامه های فرهنگی و عقیدتی سیاسی و روابط عمومی و همچنین فضاسازی فرهنگی درون مجموعه تیپ ۱۲ به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار