خبرهای داغ:

مردم خط قرمز همه مسئولین هستند و باید باشند

دکتر عباس گلرو در جمع کارکنان تیپ۱۲ قائم آل محمد(عج)استان سمنان:مردم خط قرمز همه مسئولین هستند و باید باشند.
کد خبر: ۹۳۵۷۷۳۹
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛دکتر عباس گلرو نماینده سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان تیپ ۱۲ حضرت قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه و شریف استان سمنان گفت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه اسلامی یک افتخار است و در این راه چند اصول را باید مد نظر داشت. اول اینکه نظام ایران اسلامی یک نظام الهی است و کاری که امام خمینی (ره)کرد کاری پیامبر چگونه بود ،که پایه گذار این نظام الهی و سرنگونی نظام طاغوت شد.
وی ادامه داد :نهادها و ارگان های این نظام نیز همانند اصل نظام مقدس هستند .سپاه پاسداران یکی از مقدس ترین و سربلند ترین این نهادها است. و وظیفه ما در هرجایی از این نظام اسلامی خدمت به مردم است و این وظیفه ای است که امام و شهدا برعهده ما گذاشته اند.ما خادم مردم هستیم و مردم خط قرمز همه ما هستند و باید خط قرمز همه مسئولین کشور باشند. و این موضوع همیشه برای مجلسیان، مسئولین و ارگان‌های نظامی مثل سپاه صدق می کرده است.
دکتر گلرو در ادامه صحبت های خودافزود: باید در راه خدمت به مردم مخلص بود و هر کاری که با اخلاص انجام شد، ماندگار خواهد شد .درست مثل خدمات صادقانه و مخلصانه ای که شهید سلیمانی در راه دفاع از این مرز و بوم از خود نشان داد و در خاطر و قلبهای تمام مردم ایران زمین ماندگار شد.
وی تصریح کرد:در انجام امور باید دغدغه داشت و همچنین به جد پیگیر بود. ماهمه سرباز این نظام و انقلاب هستیم .حال کسی لباس سبز پاسداری می پوشد، شخص دیگر کت و شلوار و دیگری لباس مقدس خدمت سربازی...هدف همه ما خدمت به مردم و نظام است و خدمت به مردم پست و جایگاه و رنگ لباس نمی شناسد و هرچه جایگاه و پست بالاتری داشته باشیم وظیفه ما نسبت به مردم و شهدا و انقلاب سنگین تر خواهد شد.
نماینده سمنان مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد :آنچه که در صدر اسلام باعث شد امام علی علیه السلام را لعن کنند و او را خانه نشین کنند، بی بصیرتی مردم بود و امروز نیز شایعاتی در جامعه به وجود می آید که باید توسط نخبگان و خواص پاسخ داده شود و وظیفه ما عمق بخشی به بصیرت همه مردم است. همه ما باید حواسمان به کشور و نظام باشد.
گلرو در بخش پایانی سخنان خود گفت: بنده اعتقاد دارم درهمه مسائل سیاسی ،نباید حزبی و جناحی به مسائل نگاه کرد .آنچه امروز چرخ دنده های پیشرفت کشور را لنگ کرده است نگاه حزبی و جناحی به همه مسائل بوده است.امروز با قرار گرفتن دولت، مجلس و قوه قضاییه انقلابی در کنار هم فرصتی برای کشور و نظام ایجاد شده است تا بتوانیم تحول بزرگی را ایجاد کنیم. و انشالله بتوانیم فشار روانی و اقتصادی حاکم بر جامعه و مردم را کاهش دهیم و در راستای بهبود وضعیت و معیشت مردم قدم های موثری برداریم.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۲ گفت: یکی از ویژگی های اساسی نمایندگان مردم ،پاکدستی و امانت دار بودن است که الحمدلله در این مجلس شاهد آن هستیم.
وی افزود :ما افرادی عالم تر و بزرگتر از مدرس هم داشتیم ولی چیزی که شهید مدرس را ماندگار کرد ،نترس بودن او بود. چیزی که امروز نیز همه نمایندگان مجلس به‌آن نیاز دارند.
گفتنی است،بخش پایانی این نشست بصیرتی به پرسش و پاسخ اختصاص یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها