خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی دیباجی عنوان کرد:

آثار مثبت برپايى فريضه هاى دينى به صورت دسته جمعى در زندگی فردى و اجتماعى مسلمانان

کارگاه اخلاق و آداب اسلامی در حسینیه سپاه ناحیه میامی برگزار شد و در حاشیه این کارگاه از پایگاه های ممتاز و فعال سطح شهرستان تقدیر شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۶۹۴
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، کارگاه اخلاق و آداب اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حسینیه سپاه ناحیه میامی برگزار شد.

در این آیین وی با اشاره به اهمیت نماز جماعت گفت: شركت دائم در نماز جماعت ، انسان را از منافق شدن بيمه مى كند و براى هر گامى كه به سوى نماز جماعت و مسجد برداشته شود، ثواب و حسنه در نظر گرفته شده است.

حسینی دیباجی افزود: برپايى فريضه هاى دينى به صورت دسته جمعى ، غير از پاداش هاى فراوانى كه ياد شد، در زندگى فردى و اجتماعى امت مسلمان نيز، آثار مثبت و فراوانى دارد.

وی ادامه داد: بزرگترين اثر معنوى نماز جماعت ، همان پاداش هاى الهى است كه گفته شد. روايت است كه شبى ، على عليه السلام تا سحر به عبادت مشغول بود. چون صبح شد، نماز صبح را به تنهایى خواند و استراحت كرد و به خاطر همین فضيلت و پاداش هاست كه اگر تعداد نمازگزاران از ده نفر بيشتر شود، اگر تمام آسمان ها كاغذ، و درياها مركّب و درخت ها قلم شود و فرشتگان بنويسند، پاداش يك ركعت آن را نمى توانند ثبت کنند.

گفتنی است در حاشیه این برنامه نیز از  پایگاه های بسیجی فعال و ممتاز در عرصه اجتماعی سطح شهرستان میامی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این آیین سرهنگ پاسدار ابوالقاسم کشاورزیان فرمانده سپاه ناحیه میامی تاکید کرد: کلیه پایگاه ها عملکرد خوبی را درعرصه های اجتماعی توانستند در کارنامه خود ثبت کنند اما این تقدیر تنها به منزله تقدیری از چند پایگاه نیست بلکه همه پایگاه ها را در بر می گیرد و ما همواره با تلاش و کوشش بسیار امیدواریم بسیجیان سطح شهرستان بتوانند عملکرد بهتری را در روزهای آتی به ارمغان آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار