خبرهای داغ:

مشارکت و حضور مردم در انتخابات لطف الهی بود

شاهرود_مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: مشارکت و حضور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لطف الهی بود.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۹۶
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
مشارکت و حضور مردم در انتخابات لطف الهی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد علی شیخ الاسلامی که در قالب برنامه‌های بازدید از مراکز و واحد‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مرکز خدمات جامع سلامت شهر رویان بازدید نمود، در جمع کارکنان مرکز با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای اظهار کرد:برخلاف تبلیغات و چشم طمع گروه‌ها و افراد غالباً خارج از کشور برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات، میزان مشارکت و حضور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واقعاً لطف الهی بود.
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در ادامه با اشاره به آیه ۱۴۰ سوره آل عمران و تبیین مصادیق عبارت قرآنی" تلک الأیام نداول‌ها بین الناس" بیان کرد: این قسمت از آیه بیانگر یکى از سنت هاى تغییر ناپذیر خداوند است که؛ همانا در زندگى مردم، رویدادهائى تلخ و شیرین و حوادث خوب و بد، پیروزى و شکست، به وقوع می‌پیوندد که هیچ کدام تداوم و استمرار ندارد و خداوند این نشیب و فراز و پستى و بلندى‌ها را در میان مردم مى گرداند تا مؤمنان واقعى از غیر مؤمنان شناخته شوند و اگر یک پیروزی باعث غرور می‌شود به دنبال آن شکست انسان‌ها را به حرکت و تلاش وا مى دارد تا خود را آماده تغییر بعدى نمایند.
وی همچنین بااشاره به آیه " إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِم" و بیان این معنا که همانا خداوند حال قومى را تغییر نمى‌دهد تا آنکه آنان حال خود را تغییر دهند ابراز امیداوری کرد باتوجه به برنامه‌های رییس جمهور منتخب و دولت آتی با حفظ ارزش‌ها اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف رقم خواهد خورد.
وی تصریح کرد: به لطف خداوند در این بازدید ما شاهدعاطفه سرشار، مهربانی و آرامش بخشی و تعامل مناسب در این مرکز می‌باشیم وهمچنان که درسایر واحد‌های دانشگاه که در این مدت بازدید داشته ایم این روحیه از نزدیک مشاهده شده است.
شیخ الاسلامی با تاکید بر تاثیر خدمات سلامتی و پزشکی بر حوزه دینداری بیان کرد:از گذشته بسیار دور تاکنون خدمات پزشکی جزو مشاغل مهم و حساس بوده است و اقدامات شما علاوه برجسم و جان بر دین و ایمان بیماران نیز تاثیر گذار است. زیرا جسم و روان رنجور و بیمار نمی‌تواند نشاط طاعت وعبادت را به دنبال داشته باشد. شما همچنین با تجربه روزانه و مشاهده ودرک فاصله اندک بین حیات و ناخوشی و مرگ، با ارایه خدمات به بیماران، حفظ امانت و اسرارآنان توفیق بیشتری در حرکت به سمت کمال دارید و خوشبختانه جهاد و خدمت رسانی قابل تقدیرشما در مقابله با بیماری کرونا که خود یک نوع آزمایش الهی است نشانگر همین نکته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار