خبرهای داغ:
در اختتامیه اولین جشنواره قرآن و عترت بسیج؛

نرم افزار اسلام ناب، عامل افول رژیم صهیونیستی است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: نرم افزار اسلام ناب عامل افول رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۵۹
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج  از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اختتامیه اولین جشنواره قرآن و عترت بسیج سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر گفت: عملیات بیت المقدس نمد جان فشانی و رشادت و خدا باوری رزمندگان اسلام بود که معادلات دشمنان را بر هم زد.

وی افزود: پیروزی های جبهه مقاومت در روز های اخیر نشان از قدرت بالای بازدارندگی این جبهه دارد که محاسبات دشمنان را بر هم زده و عامل این قدرت چیزی جز اجرای دقیق نرم افزار اسلام ناب نیست.

او ادامه داد: پیروی انقلاب اسلامی ایران و پیروزی های هشت سال دفاع مقدس ناشی از عمل به نرم افزار قرآنی اسلام ناب است که اتفاق های بزرگی را رقم زده است.

سردار دامغانی تصریح کرد: باید با تمام توان تلاش شود تا نرم افزار اسلام ناب ترویج و گسترش یابد و در زندگی ها به شکل عملیاتی اجرا شود.

حجت الاسلام طوسی معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان گفت: اولین جشنواره قرآن و عترت بسیج با حضور 900 شرکت کننده در 10 بخش تخصصی قرآن و عترت و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار شد که 60 نفر به عنوان برترین های خواهر و برادر انتخاب شدند و تجلیل از آنها به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان رئیس حوزه های علمیه استان سمنان نیز به عنوان میهمان ویژه این برنامه گفت: ما پنج وظیفه اساسی در قبال قرآن داریم و با جامه عمل پوشاندن به این موارد میتوانیم به سعادت و پیروزی و موفقیت برسیم.

 رئیس حوزه های علمیه استان سمنان ادامه داد: اولین وظیفه ما در قبال قرآن فراگیری آن است و دومین آن انس و تلاوت قرآن کریم است و در احادیث و روایات بسیاری به این مهم نیز اشاره شده است.

حجت الاسلام رستمیان گام بعدی را تدبر در قرآن و درک عمیق معانی آن دانست و افزود: تلاوتی که بدون تدبر باشد ارزشی ندارد و تدبر و فهم قرآن است که ارزش آن را نمود می بخشد.

وی مهمترین گام را نیز عمل به قرآن خواند و گفت: تمام موفقیتهای امروز غزه و فلسطین و این پیروزی در برابر استکبار ناشی از عمل به یک آیه قرآن است و آن هم عمل به آیه 60 سوره انفال است و هدف این آیه داشتن آمادگی دفاعی و ترس دشمنان از ماست.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان در پایان اظهار داشت: گسترش فرهنگ قرآنی نیز آخرین گام و وظیفه ما در قبال قرآن و دستورات آن است و باید این فرهنگ غنی در بین عامه مردم فرهنگ سازی و ترویج شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار