خبرهای داغ:

مراسم تقدیر از حافظان و قاریان خانه قرآن لیلة القدر بسطام

شاهرود_در مراسمی از سوی خانه قرآن لیلة القدر بسطام از حافضان، قاریان و روزه اولی‌های این مرکز تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۹۳۴۳۳۵۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرنگار بسیج، در مراسمی از سوی خانه قرآن لیله القدر بسطام از حافضان، قاریان و روزه اولی‌های این مرکز تجلیل بعمل آمد.
این مراسم در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) بسطام با حضور و مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر بسطام برگزار شد.
محمد سلیمانپور، شهردار بسطام با تجلیل از مقام ارزشمند کودکان و نونهالانی که در راستانی حفظ ارزش‌های قرآنی گام برمیدارند؛ افزود: مدیریت شهری بسطام در راستای حمایت از این مرکز مشارکت حداکثری داشته، اما قطعا با عنایت به ظرفیت‌های فراوان موجود در دارالقرآن لیله القدر، مسئولیت ما مضاعف شده است.
حورا سلمانی، مدیر خانه قرآن لیله القدر بسطام با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر بسطام در اشاعه فرهنگ ناب قرآنی، از علاقه مندی فراوان خانواده‌های این شهر برای مشارکت و ثبت نام در این مرکز یاد کرد.
در پایان این مراسم با تقدیم هدایا و لوح یابود، از جمعی کثیری از دانش آموزان و مربیان مرکز و همچنین حافظان قرآن تقدیر بعمل آمد.
لازم به ذکر است مرکز دارالقرآن لیله القدر بسطام در خیابان شهید قندی جنب اداره پست با ظرفیت ۴۵ دانش آموز علاقمند به قرآن کریم زیر نظر ۴ استاد قرانی آموزش می‌بینند.
این مرکز چهار روز در هفته در شیفت عصر فعالیت می‌نماید و دوست داران قرآن کریم که گرانبهاترین هدیه از طرف پیامبر اکرم (ص) برای امت اسلامی است تقاضا می‌توانند به منظور ترویج و اشاعه این فرهنگ عظیم با وقف کردن قسمتی از اموال خود تحت عنوان «وقف قرآنی» به این موسسه اقدام کنند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار